Oldalak

2009. március 17., kedd

Tegnap azaz ma

Enyhén szólva későn feküdtem le és ennek meg is lett a hatása a mai napomra.
Erről még hosszasan lehet majd olvasni egy másik bejegyzésben.

Zsoltiztam de lassan már félek MSN-re is fellépni.Annyian mondanak annyi félét,hogy már azt sem tudom,hogy mi van,sőt már azt sem én ki vagyok.Kinek hiszek?Zsoltinak.De nekem ez már rohadt szar.Hogy a fenébe tud így élni valaki? Gondolok őrá meg már magamra is.Komolyan mondom legendák keringenek már róla.Ez mekkora kibaszás?Mi a picsának kell pont ezt a fiút baszogatnia mindenkinek?!Magamra kurvára szarok általában de már és is hülyét kaptam ettől.Mindennap valami újabb dolog.Tudom,hogy ezek baromságok de akkoris,ki a francnak jó ilyen baromságokat kitalálni?!

Aki esetleg azon van,hogy kikészüljek annak gratulálok,mert sikerült!!Este nem alszok hanem MSN-en vagyok,a suliban sem tudok már semennyire figyelni(meg is látszana a jegyeimen de azért hozom a formám amennyire tudom,és ami a legdurvább életemben nem kéretőztem el a suliból de ma ezt tettem,mert majdnem megdöglöttem úgy fáj a testem és a lelkem).Jön a kérdés.KOCOLOK ZSOLTITÓL? NEM! AKI ERRE JÁTSZIK AZ CSAK AZT ÉRI EL,HOGY MÉG INKÁBB VELE VAGYOK!!!Sorry csajok!Ha szerelmi téren nem is kellek neki barátként örökre vele maradok.

Sokkot is kaptam.Van egy lány FuckingEmoStar aki most fönn van Zsolti oldalán.Üzenem a lánynak,hogy semmi problémám vele szóval ne értse félre csak Zsolti totál más dolgokat mond vele kapcsolatba,mint a lány és én már nem értek semmit,mert 2 tök más sztorit hallottam.Szóval vele semmi bajom csak az egész szitutól kaptam sokkot.

Szegény Gábor is miattam marad fönn sokáig,hogy tartsa bennem a lelket.Ezúton is köszönöm neki.Nagyon sajnálom,hogy van amikor egy időre eltűnök de nem bírok már ennyi embernek írni.

A mai napomról majd följebb.

1 megjegyzés:

  1. Édes egyetlenem!

    Tudod én azt képviselem,hogy nem kell sokat aludni de azért ennél többet kellene.

    KAVARÓS SZUKÁK! ITT A VÉGE HAGYJÁTOK BÉKÉN MIND2 EMBERT,MI A FASZNAK HAZUDOZTOK ZSOLTIRÓL?! HA?!AZ A BAJOTOK,HOGY NEM AKART VELETEK SZEXELNI AZTÁN MOST BELÉRUGTOK?!

    AKI BÁNT TÉGED AZT KICSINÁLOM!!! SZUKÁK!!!

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES