Oldalak

2009. március 3., kedd

Az utolsó előtti este Zsoltival

Ez volt az utolsó előtti estém Zsoltival.
Megint ugyan oda lyukadtunk ki, hogy(persze én hoztam föl), ha én nem teszem boldoggá akkor legyen boldog mással.Erre az egészből veszekedés lett.Ezzel nem azt mondom, hogy ő veszekedett hanem inkább én.Tehát senki se jöjjön ide, hogy mekkora egy ribanc vagyok, hogy szidom Zsoltit.Elismerem a felelőségem és nem bújok ki alóla.
Mondtam neki ha igazán szeretne akkor már rég itt lenne Pécsen.Erre elárulta, hogy itt van találkozni akart velem és megakart lepni az egésszel.A sztoriban majd kicsit később a meglepős résznél lesz egy olyan fordulat amire én soha semmilyen körülmények között nem számítottam volna.
Zsolti elmondta, hogy csalódott bennem ezért már én is csak úgy járhatok vele, mint bármilyen másik lány.Ennél nagyobb bántást életemben nem kaptam.Olyan lettem számára, mint bármilyen másik lány.Ja és mi a feltétele annak, hogy vele lehessek? Akt és teszt.És mi az oka annak, hogy csalódott bennem? Az, hogy felelőtlenül igérgettem meg, hogy belemegyek ezekbe a dolgokba és az, hogy kihátráltam belőle az igéretem ellenére.Ahogy mondaná:Egy nagy nulla lettem ezáltal,egy senki, egy hazug.Így már nem akart talizni ezért haza viharzott Budapestre.De megigérte, hogy ha hazaér akkor még utoljára beszélhetek vele és még kapok egy esélyt.Igen a fent említett akt,teszt árán az enyém lesz.
Este ezek után már nem bírtam aludni,mert azt sem tudtam egészben hazaér e vagy egyáltalán mi van vele és úgy sajnáltam mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES