Oldalak

2009. március 16., hétfő

Annyit gondolkoztam

Kinek szól ez a bejegyzés?
Zsoltinak

Nézd én már rengeteget gondolkoztam azon,hogy mit is gondolok ill.,hogyan fogalmazzam meg,remélem most sikerül úgy,hogy megértsd a mondanivalóm lényegét.

Ha valamivel esetleg megbántalak azzal amit ide írtam akkor sajnálom de ez a véleményem.

Hol is kezdjem?
A legelején.
Tudod amikor elkezdtem veled dumálni már tudtam,hogy te különleges vagy a számomra.Aztán ahogy egyre többet beszéltem veled rá kellett jönnöm,hogy szeretlek mégpedig nem is akármennyire.Részedről nem éreztem semmi féle visszajelzést úgy igazán ezért inkább nem is mondtam.Teltek,múltak napok és teljesen beléd habarodtam.

Aztán egy nap közölted,hogy mennyire boldog vagy,mert már van barátnőd Timi.Megmondom őszintén ezzel a mondattal megöltél bennem valamit amit oly erősen éreztem irántad.Nagyon fájt,úgy,mint még semmi.De nem érdekelt a saját fájdalmam nem is igazán törődtem vele.Boldog voltam,hogy boldog vagy.Nem érdekelt,hogy nem velem csak az érdekelt,hogy az vagy és nem számított,hogy mással.

Nos látod ez egy éles különbség köztem és nagyon sok más lány között.Ezt ne értsd félre nem azt mondom,hogy én vagyok a legkülönlegesebb lány a világon hiszen vannak még nagyon kedves lányok az ismeretségi körödben(pl.:Niki).Én sok boldogságot kívántam neked teljes szívemből és sosem áskálódtam ellenetek.Más azt hangoztatja,hogy mennyire szeret meg hasonlók,de a többség becsap.NEM LÁTOD? Annyira szeretnek,hogy a hátad mögött össze-vissza hazudoznak,szidják azokat akiket szeretsz(pl.: Timi) de ha veled beszélnek akkor pedig nyaliznak neked.VEDD MÁR ÉSZRE KINEK IS VAGY FONTOS!!Nem a saját malmomra akarom hajtani a vizet csak azt mondom,hogy vannak tényleg olyan emberek az életedben akik szeretnek nem pedig kammerolnak jobbra-balra.

Felfogtam,hogy boldog vagy viszont meghalt bennem valami.De tudtam hogy a halála a lelkemnek nem hiába való hiszen boldog vagy.Felfogtam.Titokban még mindig csak rád gondoltam de tudtam,hogy ezt nem tehetem,mert másé vagy ezért elfojtottam.

A nagy fordulat
Aztán megint jelentkeztél egyszer csak.Nem is értettem,hogy én,hogy kerülök a képbe hiszen Timivel boldog vagy.Aztán kiderült,hogy Timivel vége lett.

Egyre többet beszélgettünk és szerintem egyre jobban megismertük a másikat.Nem tudom eldönteni,hogy jó vagy rossz de a lelkem ismét élni kezdett és reménykedett abban,hogy talán szeretsz.

Aztán sok minden történt:néha összekaptunk(miattam),öngyilkosság,itt voltál,volt aki bekavart,meg sorolhatnám.

Kiderült,hogy te is szeretsz engem és most ezzel eljutunk a mostani szálig.

Most
Zsolti én már nem tudom te mit is akarsz és az a baj,hogy szerintem te sem tudod,de ez így nem megoldás.
Sokan mondtak sok mindent ellened de nem tud érdekelni,mert neked hiszek mindenben.Van,hogy az agyam kiabál,hogy halihó itt nem stimmel valami de nem foglalkozok ezzel,mert a szívem dobogása elnyomja a hangokat.

Én nem vagyok abban biztos,hogy kellek neked! Sőt abban sem,hogy mire.

Ott van neked annyi lány rajtam kívül meg minden.De az fáj legjobban,hogy velük találkozol velem meg nem.Most ebben hol is logika.Ezek szerint ők fontosabbak,mint én.

Abban pedig nem látok logikát,hogy attól félsz,hogyha ide jössz akkor attól tartasz,hogy túl nyomulós lennél.Minnél tovább húzod annál inkább nyomulni fogsz.De ha félsz dologtól talán nem is vagyok annyira fontos.

Az pedig mindig is logikus volt számomra,hogy ha ide jössz akkor nem éppen az időjárásról akarsz majd beszélgetni velem.

Tudod épp azért nyomulnál rám annyira,mert tőlem nem kaptál aktot és ezáltal én még érdekes vagyok számodra,mert nem tudhatod milyen is vagyok.De épp ez a normális.Hiszen elméletben egy pasit a lelki dolgokon kívül(az nagyon nagyon fontos) még az motivál,hogy bár látná már végre
a lányt "úgy".Én ezért sem játszogatok aktosat.Meg eleve nem is tartom 100-as dolognak.Aki kíváncsi rám azzal találkozok és a gondolattól sem tudnák mozdúlni ha tudnám,hogy akkor látom életemben először a fiút ő meg látott engem meztelenül....

Ami még enyhén foglalkoztat az az,ha rám is ennyire rám vagy indulva akkor nem hiszem,hogy ha találkozol egy másik lánnyal akkor azért találkozol vele,hogy beszélgess vele.

Meg ha tényleg szeretsz akkor mi a fenének van szükséged arra,hogy még kb.5 lánnyal legyen az,mint velem.Tudod akik méltók rá.

Nézd én megértem férfi vagy.Neked az hízelgő,hogy ennyi lány akar téged és extrémebbnél extrémebb dolgokkal zaklat.De ez így számomra nem elfogadható.

Sosem adtál nekem időbeli korlátokat de én most adok neked.Még a héten találd ki,hogy kellek vagy nem(járni,nem pedig csak kalandocskára).Ha mellettem döntesz gyere le,mert ez így nem normális.

Persze,hogy boldog vagyok veled meg minden de ahogy te mondtad egyszer én egy hús-vér lány vagyok és nekem ennél több kell.Létezik olyan is,hogy személyes dolgok.Tudod ez rengeteget jelent nekem.Tudnám,hogy ott vagy mellettem,hallanám ahogy levegőt veszel,látnám a Bambi szemed.....De most ez mind hiányzik.

Ha úgy döntesz nem kellek neked attól még nem fogom megölni magam.Megértem azt is ha azt mondod te még nem állapodsz meg egy lány mellett hanem cicázol többel és mi csak barátok lehetünk.

Azt a nyamvadt érzést nem engedem meg magamnak mégegyszer,hogy azt hiszem(érzem) szeretsz aztán belehalok a fájdalomba,darabokra törik a szívem,mert egyik napról a másikra más lány karjában látlak majd.Ez az amibe belahalnák.Az,hogy reménykedek nem is tudom mi van velünk aztán egyszercsak eltűnsz.Ezt nem viselem el mégegyszer.Érted én a bizonytalanságba betegedek bele.

Mondtam neked,hogy sosem hagylak el.Ez így is van.De ha te mondanád,hogy szerelemnek nem kellek felfognám.És érteném,hogy csak barátnak kellek.Nem hagynálak el,mivel barátként számíthatnál rám.

Tudnod kell ha mellettem döntesz akkor nincs más lány és nem tűröm ha félre kacsingatnak.Ezért csak a szerelmem tudom adni mást nem.Tudnod kell azt is,hogy akkor közölnöd kell a többi lánnyal,hogy foglalt vagy.

Maradt még időd gondolkozni,de ha kellek akkor itt van ez a hét és gondolkozz ill. cselekedj.Utánna én már nem tudok tovább foglalkozni szerelmi téren veled,mert belehalok ha tovább ez megy.
Remélem érted a lényegét ennek a bejegyzésnek.

2 megjegyzés:

  1. Sztem ez a pasi meg se érdemel téged...de tom milyen nehéz, ha szerelmes vagy, még azt is elhinnéd neki, hogy az ég zöld nem a fű....
    Olyan csajok meg mindig vannak, akik áskálódnak ellened, nekem a Joji mondta, hogy a Liza mindent megtesz, csak hogy én berágjak rá és otthagyjam...miközben a bnőmnek hittem....
    Hát kitartás és remélem jobbra fognak fordulni a dolgok....

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

    Ez kemény,micsoda ultimátum.Ha nem kellesz neki akkor ez a gyerek egy barom.Már bocsánat.

    Akkor jövök én és akkor a szex nagy könyvét végignyomjuk LOL

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES