Oldalak

2009. március 16., hétfő

Nem tudok már semmit

Eddig azért nem írtam,mert,hát nem is tudom.Most sem vagyok okosabb de muszáj írnom,mert ismét kezdődik ami multkor(a bizonytalanságtól való szenvedés).

Szombat
Beszéltem a Zsoltival,de nem sokat csak keveset.Az általam annyira foglalkoztatott kérdés körül próbáltam puhatolózni de nem sok sikerrel.Utána elment pizzázni,meg amint kiderült találkozott Budapesten egy emo lánnyal.Én már csak azt nem értem,hogy azt mondta 2 napot volt itt lenn Pécsen akkor,hogy volt Pesten is.Na mind1

Mi a véleményem arról,hogy itt volt és nem keresett.Hát annyit tudok mondani,hogy ennem 1 külön bejegyzést fogok szentelni,mert most ezt nem tárgyalom.

Amíg Zsolti elment beszélgettem egy nagyon de nagyon kedves fiúval Gáborral.Komolyan mondom tényleg nagyon kedves velem ami csoda hiszen én egy külön kategória vagyok XD Nehéz elviselni a sok baromságomat.

Vasárnap
Megismerkedtem Csillagszeművel(Niki) ő is a Zsolti barátnői közül az egyik.Nagyon megkedveltem.Okos és vicces lány.A nickjei alapján ő az egyik lány akivel szívessen felvettem volna a kapcsolatot a Zsolti féle lányok közül.Szerintem most nagyon hamar barátkoztam,mert márt barátnőmként tekintek rá.Ő is VIP-s csaj,mint én.Mi az a VIP?Ez az én elnevezésem.Amennyire tudom 5 lány tartozik ide.Azok akik "méltóak" arra,hogy bikinis képet küldjenek Zsoltinak.Ismét nem minősítem a helyzetet majd később.

Gáborral beszélgettem szintén.Méghozzá nagyon jót.Jókat lelkizek vele.A beszélgetést hajnali 1-kor hagytuk abba.Szerintem a témából nem fogytunk volna ki csak az volt a baj,hogy ma suli van aztán elaludni nem lenne jó az órákon.

Este Zsoltiztam is,de nem jutottam egyről a kettőre.Úgyhogy ismét lépnem kell.

És mielőtt elfelejteném.Ismét 2 lánnyal "kerültem kapcsolatba".Az egyik Ildi akitől ismét érdekes dolgokat hallottam ill. Kacsa akitől még érdekesebb dolgokat hallottam.Komolyan mondom nem kell utánam nyomozgatni,fogom magam és kiírom Zsolti honlapján az elérhetőségemet lassan.

1 megjegyzés:

  1. Ej drága mi van itt megint?!

    Na nézzük csak.

    Ne foglalkozz a sok kavarós szukával.Azt akarják,hogy ne beszélj Zsoltival ez egyértelmű.

    Na aggódj ha nem kellenél neki akkor majd én töfizlek XD

    Puszi:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES