Oldalak

2009. március 7., szombat

Semleges volt ez a nap

Tegnap a Zsoltival sikerült beszélnem,bár megint egy kis félreértés történt.
Hiába.Mindig kicsit elbeszélünk egymás mellet de azért mindig sikerül megbeszélni vele.Ez annak köszönhető,hogy nagyon intelligens fiú és mindent meglehet beszélni vele.Néha az érzelmei elragadják akkor kicsit nehéz de ez így van jól.Sajna én is hajlamos vagyok arra,hogy az érzelmeim elragadjanak és csak később kezdek el gondolkozni azon,hogy mit is írtam,tettem.No de ezek vagyunk mi:Emok.Az érzelmeink vezérelnek minket de szerintem ez így van jól.Mi legalább megéljük őket nem pedig elfojtjuk.Olyan jó témát találtam ki az este.Megkérdeztem,ha ő is és én is akarnám mégis merre szexelne velem.Azt mondta ott ahol akarnám.Hát nem édes.Egy extrém fiucska.Végre.Nem szeretem a megszokottat és nekem erre van szükségem(rá).Ma még nem beszéltem vele.Annyira hiányzik :( Nem tudom mit csinálhat de remélem jól van.Tegnap úgy hívott,hogy kedvesem.Istenem jaj de szeretem ezt a fiút.Én,mint kedves.ÓÓÓÓÓ.Ja egyébként pont ezen kaptunk kicsit össze.Mondtam neki,hogy nem hiszem,hogy a kedvese vagyok.Szerintem ezt ő úgy értelmezte,hogy nem szeretnék az lenni vagy nem is tudom talán úgy ,hogy elutasítom.De nekem ezzel nem ez volt a szándékom hanem az,hogy kíváncsi voltam,hogy annak tart e.És azt,mondta ha nem gondolta volna komolyan akkor nem hívott volna így.Jaj olyan édes.De muszáj megint írnom,hogy annyira hiányzik.Még mindig nem tudom e marad vagy nem és ez olyan rossz.Olyan jó lenne ha tudnám nem kell többé félnem,hogy elmegy,elhagy örökre.Annyira rossz még gondolni is erre a lehetőségre.Bár itt lenne velem,sosem engedném el magamtól.Mindig vele lennék és olyan jó lenne.Na de most abba hagyom a nagy szerelmi ömlengésem(Jácint hívná így),bár még úgy fojtatnám.Remélem ma még beszélek vele.

Voltam ma kicsit vásárolgatni.Vettem 2 csodaszép cipőt meg 3 toppot.A boltban láttam egy csodaszép kislányt.Mondtam is az anyukájának,hogy nagyon szép a kislány.Megkérdeztem mi a neve.Elmondta,hogy Amarillisz.Rákérdeztem,hogy csak nem Pesti Amarillisz erre mondta,hogy igen.A következő pillanatban ott termett a Peti.Jól gondoltam a huga az.Tényleg gyönyörű kis lány.Szőke ,kék szem.Bemutatkozott az apukája is.Na most már ismerem a családját is.Nagyon kedvesek.Ma mentek megint rokon látogatóba.Kicsit beszélgettünk,nem volt többre időnk.

Megismerkedtem egy nagyon kedves lánnyal.Komolyan mondom nagyon rendes.Szerintem egy új barátra tehetek szert személyében.Nagyon ritka,hogy az ember olyannal találkozik akinek hasonló az élete.

Na most lépek.Remélem Zsolti ma még lesz.
Ja egyébként asszem ma van AFC Tomi névnapja.Boldogat neki.Tényleg,lehet,hogy Zsolti vele ment bulizni.Na akkor meg jó bulit nekik.

2 megjegyzés:

  1. Örültem nagyon,hogy tegnap találkoztunk.Mondtam,hogy Ama nagyon szép.Jaj de szeretem a hugicámat.Na ne legyél féltékeny. XD Téged is szeretlek.

    4 puszi:Peti
    U.i.:Szerintem csak mi értjük mi az a 4 puszi.LOL

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már nem szeretsz és nem is lesz többet 4 puszi RÍRÍRÍRÍ

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES