Oldalak

2009. március 8., vasárnap

Ismét a nagy halál

Jaj a tegnap életem egyik legrosszabb napja volt.
Nos igen.Ez az ábra jól jellemzi mi is történt.Annyira fáj az egész.
Aludni sem bírok azóta és valami belül eltörött.Ismét.Most jön az,hogy kifejtem mi is történt azóta,hogy nem írtam.
Tegnap írtam,hogy megismerkedtem egy nagyon "kedves" lánnyal.Neki ebben a sztoriban fontos szerepe lesz még.
De,hogy mindenki értse mi történt először kicsit ismét vissza kell kanyarodni ahhoz,hogy mit érzek Zsolti iránt.
Szerintem mindenkinek egyértelmű,hogy nagyon szeretem(szerelemmel).Mindig is úgy tekintettem rá,mint egy tündérmese hercegére.Most lehet,hogy sokan azt mondják jaj de nyálas vagyok de ha már írok valamit akkor az érzelmeimet írom nem pedig azt amit elvárnának tőlem.Ezek az érzelmeim ha tetszik ha nem.Már eleve az teljesen érthetetlen volt,hogy szóba állt velem és,hogy érzelmek terén idáig jutottunk.Ne értse félre senki az én érzelmeim tiszták és az ő érzelmei is azok csak nagyon nehéz volt felfognom,hogy szerethet valaki ennyire.Én mindig olyan pasikba botlok akik nagyon népszerűek és ezért sok lány keresztbe tenne nekem ill. a páromnak.Ez volt a Jácintnál is.Az sem zavarta a csajokat,hogy ott álltam mellette ugyanúgy flörtöltek vele sőt talán még durvábban mintha nem lettem volna ott.Leribancoztak csak és aláztak.Hát Zsoltival is hasonló a helyzet.Nagyon népszerű fiú és ebben nincs semmi fura hiszen csodálatos egy fiú.Azt is tudtam és tudom is,hogy más lányokkal is szokott beszélgetni de ez nem zavar.Azonban mindig volt egy kis félelmem(mint szerintem minden lánynak),hogy mi van akkor ha én ezt csak álmodom,beképzelem magamnak és ő mással is így tesz.Ez nem arról szól,hogy nem bízom Zsoltiban hanem arról szól,hogy már annyi csalódásom volt,hogy már folyton rettegnem kell(főleg más lányoktól).Meg persze arról is szól,hogy nem tudtam elhinni,hogy ez nem egy tündérmese hanem ez a valóság.Nos igen teret hagytam a félelmeimnek és volt aki előhozza őket.
Kedves XY(akit tegnap megismertem) nem nevezlek neveden,mert nem akarom,hogy bajod származzon ebből.Ne értsd félre én nem hibáztatlak semmiért,nem akarok pálcát törni feletted.Csak tudod azok amiket tegnap mondtál ezt a rossz érzést erősítették bennem és tudom írtam fájdalmamban olyant amit megbántam azóta de amire emlékeztem azt egyből el is mondtam Zsoltinak.Azt hittem benned igazi barátra leltem de be kell látnom tévedtem.Eleve csak azért árultam el,hogy kivagy,mert nem akartam,hogy egy félreértés miatt a végén még a bíróságon kelljen kikötni.Nem azért mondtam el,hogy kivagy,mert elakartalak árulni.De azt már gerinctelennek tartom,hogy fogod magad és elkezdesz Zsoltinál bemártogatni.Minden amit írtam felvállalom és nincs mit rejtegetnem.De ha nem akartál kavarni akkor miért kezdted menteni a saját irhádat!? Könyörgök!Na de mindegy szerintem nekünk nem kell beszélnünk
Miután a félelmeim kezdtek egy kis alapot nyerni(vele is nagyjából az történt,mint velem állítólag)nem bírtam tovább lelkileg megzuhantam és muszáj volt szólnom Zsoltinak.Hogy miért tette ezt velem!? Én szerettem! Annyira fáj csak más lánnyal ne tegye ezt!Hangsúlyozom Zsolti nem csinált semmi rosszat ez csak egy félreértés.Senkinek sem árt.Mondtam neki,hogy az egyik barátnőjével beszélek akikkel ugyanezek történtek.
Röviden a lényeg:nagy huzavona után bekapcsoltam XY-t a beszélgetésbe és kiderült,hogy ő az a lány aki Timinél is kavart.Komolyan mondom ez annyira durva.Miért zavar valakit a boldogságom?! Hogy lehet így keverni.Azt mondta csak azért ne áruljam el kicsoda,mert nem szeretné ha a Zsolti azt hinné ,hogy nem bízik meg benne.Nem pedig azt,hogy ő az aki kavart Timinél is.Lehet,hogy ezek után is meghallgattam volna a véleményét de akkor tudtam volna mire számítsak.
Annyira fáj.Megbíztam valakiben ismét és megint csak becsapott(XY).Na de ezek szerint ez lenne az élet.Becsapás.Van benne egy jó dolog de azt is elvennék az embertől.Hát igen erről írtam már verset nem is egyet.Majd rakok fel ide párat.
Zsoltival megbeszéltem,nem változott semmi.Olyan aranyos boldog nőnapot kívánt.Annyira szeretem!
Mit tanultam meg a dolgokból?
*Leszedem az elérhetőségeim minden honnan,hogy ez ne ismétlődjön meg még egyszer.
*Többé nem tudok már megbízni senkiben.Ha talán sikerül is majd valakinek a bizalmam kiérdemelni annak majd nagyon nehezen fog menni.
*Csak abban bízom akiben eddig is.
*Zsoltiban bízom a világon a legjobban.
*Nem foglalkozok más lányokkal,mert csak bajom származik belőle.
Tegnapra terveztünk valamit de ezek után abból sem lett semmi.
Este nem bírtam aludni egy kicsit sem.Csak forgolódtam és szenvedtem de nagyon.Amikor egy pillanatra lehunytam a szemem akkor is csak rém álmok gyötörtek.
A legjobb,hogy Zsolti marad.Én vagyok most a világon a legboldogabb ember.Ennél nem is kellhet szebb az életemhez.Itt marad! Jaj már nem is tudom,hogy kifejezni az érzelmeimet.De: je t'aime Zsolti.És ez sosem fog változni.Ismétlem soha.

3 megjegyzés:

  1. Szegénykém! Annyira sajnálom! Na Ama ne pattogj most az ölembe.Látod ő is írna neked. LOL Komolyra fordítva a szót,remélem jobban leszel.

    Puszi:Peti

    VálaszTörlés
  2. Remélem megfogadtad tanácsomat és a képet mit tőlem kaptál a verssel kinyomtatod és nézegeted nehéz pillanataidban,mert érezni fogod nem vagy egyedül és van akinek szívében érteg lobog a tűz!

    eMoBoYoCsKa

    VálaszTörlés
  3. Ó Kincsem megint olyan költői vagy.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES