Oldalak

2009. március 30., hétfő

Nem vagyok Emo Kitty!

Hogy a francban lehet valakire ilyen kúrva elbaszott nevet aggatni?!

Komolyan mondom elszáll az agyam!

Mi jogon aggat bárki bárkire ilyen hülye neveket főleg úgy,hogy nem is ismeri.Én ezt nem tudom felfogni!

Gondoljon már bele az ilyen ember,hogy milyen érzés mikor eleve az embert lenézik,mert máshogy néz ki,mint az átlag,az emberek nézését is nehéz elviselni nem pedig azt,hogy az embernek szar napja van és akkor ez....

Jövök hazafelé talizok Dévvel(aias D) állunk a zebránál erre egyszercsak megszólalnak max 5.-es fiúcskák egy csoportja(kb.5 emberke),hogy nézd emo.Erre már mi emok nem is reagálunk,mert minek hiszen az vagyok.De ez után jött amin kibuktam.A kis szarosok közül az egyik megszólalt,hogy nézd Emo Kitty és közben mutogatott felém.Majd azt tárgyalta a kis haverjaival,hogy hogyan vagdoshatom magam,hol rejtegetem a pengét,mikor vágtam magam utoljára ill. azt,hogy ziher leszbikus vagyok(na ne röhöghessenek én és a leszbikusság XD),mert az emo fiúk is köcsögök ezért nincs kivel basznom és ezért ziher,hogy a csajokat szoktam kinyalni...Megkérdezte a Dév,hogy ez nekem bántó volt? Mondom neki,hogy igen,de...Erre jól orrba vágta a gyereket.Na ezt azért szerintem nem kellett volna de tény így már senkire nem fog ilyen degradáló jelzőket aggatni.Egyrészt jó volt,hogy megvédett de azért nem kell senkit agyon csapni azért,mert az illető hülye.Jó mit is várunk el ilyen kis faszoktól....

És akkor az még ami utána volt...

Komolyan mondom mi a francot tudok én amit más lány nem?

Szét szednek a pasik!

Kezdjük az elején,nézzük csak a komolyabbakat:
*András:Imádtam de szart a fejemre.
*Zolika:Ó ne is mondja senki.megszabadulni lehetetlen volt.
*Barna:Szintén imádtam de mára már csak haverok vagyunk.
*Jácint:Drága exem akivel a mai napokon jobban el vagyok,mint akkor.
*Peti:Nem bírta elviselni,hogy mást jobban szeretek erre leszajházott...
*András:Nincs bajom a skinheadekkel de,na szóval,ő tuti nem kell!
*Tamás:A punk kalandom óta még inkább szeretném vele ill. a punkokkal a 3 lépés távolságot megtartani!
*Buszmegállós fiú:Kedves,édes de amíg én nézegettem nem lépett.
*Végzős fiú:Mint az előbbi.
*Gábor:Nagyon kedvelem de nem úgy ahogy ő szeretné.Én barátként tekintek rá.
*Dév:Jaj Dév.Minek,miért kezded te is?!
*Zsolti:Jaj de szeretem.Szívemben ő van.

Mielőtt valaki már csak a sok névtől sokkot kap ezekközül a fiúkközül nagyon kevés az akivel nem csak addig jutottam,hogy barátként tekintsek rájuk.Akivel jártam közülük az a Jácint bár szerintem a rövid jellemzésből minden kivehető.

Mi is van Dévvel?
Hazakísért és tudtam,hogy ebből még baj lesz.Megfogta a kezem és elmondta,hogy nem érdekli mit fogok gondolni most róla de ő szeret engem úgymint még soha senkit.Na itt volt az a pont,hogy majdnem elájultam.De azt is elmondta,hogy tudja,hogy van ez a "Zsolt gyerek" de ő várni fog rám és ő már most velem lenne egy városban(nos igen Pécsi eleve) és nem kellene várnom amíg Zsolti ideköltözik,bár ő ebben nem hisz.Úgy megbecsülne,mint soha senki nem fog,vigyázni akar rám,megvédeni,szeretni egy életen át,gondoskodni rólam.....És csak mondta és mondta.Nagyon kedvelem de....Értse már meg mindenki nekem egy szó van:Zsolti,Zsolti és Zsolti.Nem tudom,hogy ő így cselekszik e más csajjal,mint én Dévvel csak remélni tudom.Megmondtam Dévnek,hogy Zsolti van és ő egy nagyon rendes fiú de ezt értse meg.Dév megértette de megmondta,hogy akkorsem nyugszik bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES