Oldalak

2009. március 13., péntek

Kedvenc idézeteim

Ezek az idézetek nagyon közel állnak hozzám.Sokat lehet belőlük tanúlni.Olvasgasd és engem is jobban megismersz.

Most szerelemmel kapcsolatos idézeteket gyűjtöttem.Na vajon minek? XD Szeretlek Zsolti!

"Veled álmodni könnyebb , mint egyedül ébren- vagy valaki mással.""

"Szerelem, ha egyik a másikat repülni hagyja, de ha lezuhan, a fél szárnyát odaadja."

"A szerelem vagy a pokol fenekére taszít, vagy a mennyországba röpít, de egy biztos :valahova eljuttat!"

"A szerelem megsemmisíti az észt.Az agy és a szív olyan , mint a homokóra két edénye: amikor az egyik megtelik, a másik kiürül."

"A szerelem olyan lövedék, ami a szívet találja el, de az agyat roncsolja szét."

"Valaki meghal a szerelemért, valaki pedig azért hal meg mert elvesztette azt."

"A szerelem nem a tökéletes ember megtalálása-szerelem az,mikor tökéletesnek látsz egy hétköznapi embert."

"A szerelem az öngyilkosság leglassúbb formája."

"Megpróbálni elfelejteni valakit,akit szeretsz, olyan, mintha megpróbálnál emlékezni valakire, akit soha sem ismertél."

"Olyan rossz mindig egyedül lenni,
Valakit mindenütt hiába keresni.
Valakit várni, aki nem jön többé,
Valakit szeretni titokban örökké."

"Mikor először néztél a szemembe,
Tudtam, hogy szívem tied lesz örökre.
Éreztem, hogy soha nem tudlak feledni,
Akkor leszek másé, ha elfognak temetni."

"Te azért születtél, hogy szeressenek, Én azért születtem, hogy szeresselek.
De csak annyit ér az életem,
Amennyi boldogságot adsz nekem."

"Amikor szerelmes vagy, nem vagy eszednél, mert ha eszednél vagy, nem vagy szerelmes."

"Valahol létezel, valahol én is Valamit kérdezel, valamit én is. Néha vágy van benne, néha remény is."

"Igazán attól fáj az ütés, kitől simogatást várnál, s nem adhatod vissza, mert rögtön belehalnál."

"Aki szeret, az elenged, megbocsát, és felejt.De aki mindezt elvárja másoktól, az csak önmagát szereti."

"Szeretem a földet, amelyre lép, a levegőt, amelyet beszív, és mindent, amihez hozzáér, mindent, amit mond. Szeretem minden pillantását, minden mozdulatát, szeretem őt teljesen és egészen."

"Amikor távol vagyunk a szeretett lénytől, minden járó
kelő őrá emlékeztet."

"Attól kezdve, hogy a sötét éjszaka véget ért, már késő lett volna bármit visszautasítani. Végérvényesen beléd szerettem."

"Mit jelent szeretni, látni csillagot s feledni mindent és mindenkit aki volt és létezett, nem számít mi történt csak az hogy éhezek...Éhezek rád, ragyogó gyönyörű szemedre s mindenre ami volt és ami vár, ha ráteszem kezemet kezedre...S csak tiszta szív legyen az, és tiszta lélek, mely úgy tud SZERETNI,AKÁRCSAK ÉN TÉGED..."

"Az igaz szerelem nem csak a testre korlátozódik, hanem a lelket keresi."

"A legnagyobb csoda az életben a szerelem, még ha viszonzatlan is az.

"Felkavarodás: teljes nevén: szerelem -, őrületes viharokat korbácsoló, zavarba ejtő, zabolátlan, kínzó mágiázó, csodával azonos érzés."

"Tanuld olvasni sok néma jelem,Szemmel is hall, az okos szerelem."

"Úgy szeretni, hogy nem várok cserébe semmit, beérni a jelenlétével. Szeretni Őt a saját világában, a megváltoztatás szándéka nélkül."

"Az emlékezéshez nem emlék, hanem szeretet kell, s akit szeretünk, azt nem felejtjük el."

"Nincs óra hogy ne gondolnék rád, nincs perc, hogy ne akarnálak, nincs pillanat melyben nem éreznélek.Te édes, gyötrő, drága szerelem!"

"A szerelem szenvedély, megszállottság mely nélkül nem lehet élni."

"Az élet legnagyobb titka és ajándéka, ha két "egyféle" ember találkozik."

"Ha valaki nem úgy szeret, mint te megálmodtad, az még nem jelenti, hogy nem szeret téged minden szeretetével."

"Az élet egy angolkeringő, melyet eltáncolhatsz a sírig,s életed csak attól függ,
kivel táncolod végig."

"Arcod varázsa csordultig betölt s egy pillantásodért is sorvadok,nincs más, nem is akarok más gyönyört,csak amit tőled kaptam s még kapok"

"Nagy szeretet fél apró kételyen, S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

"A szerelemben az a bosszantó, hogy olyan bűn, amelyben nem lehetünk meg cinkostárs nélkül."

"A szerelem a képzelet diadala az intelligencia felett."

"A két nap alatt beteljesedett szerelem a rákövetkező két nap alatt el is múlik, míg a hónapokon keresztül kiharcolt szerelem évekig tart.

"Ahhoz, hogy egy nő ragyogjon, olyan férfi kell, aki ragyogtatja őt."

"Mindig van másnap, és az élet lehetőséget ad nekünk arra, hogy jóvátegyük a dolgokat.De ha tévedek és csak a mai nap van nekünk szeretném elmondani neked mennyire szeretlek és hogy sohasem felejtelek el."

"Omnia vincit amor! - A szerelem mindent legyőz!"

"Hej milyen gyönyörű is a világ, ha szerelmes szemmel nézi az ember!"

1 megjegyzés:

  1. Ennyi szerelmi ömlengést.

    Már nem bírom kirohad a szemem.

    Ne ted ezt velem,kérlek.

    Bocsika.Írd csak ha így érzel.

    Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES