Oldalak

2009. március 9., hétfő

Tegnap kicsit morci voltam és ime a mai napom.

Hát igen.Tegnap kicsit morci voltam.

Erről ki tehet? Senki.Csak sokat kellett tanulnom ill. az elöző nap fáradalmait még nem dolgoztam föl és e miatt kicsit stresszes voltam.

De hol is kezdjem?

Tudom ott ami a kezdet és a vég:Zsoltinál
Annyira de annyira szépet kaptam tőle megint,hogy arra nincsennek szavak.Komolyan mondom eddig azt hittem,hogy az emberiségnek mindenre van már kitalálva valamilyen szavacskája de erre nincs.Sem arra,hogy milyen csodát kaptam tőle,sem pedig arra,hogy mennyire szeretem.Szerintem annyit elég mondanom,hogyha rágondolok teljessen beleremegek testem minden porcikájával.Jaj de költői vagyok ma.Egyébként aki nagyon kiváncsi rá mit is kaptam annak elárulom,hogy a Szívem már bekommentelte de ha nem vetted volna ezt észre akkor képes verset.Olyan édes.Tegnap szegénykém megint olyan édes volt velem de igazán nem tudtam rákoncentrálni.És ezt nagyon nagyon sajnálom.Na de ma majd csak rá koncentrálok.Ma a repjegyét beviszi és kap vissza egy kis pénzt.De csak egy kis töredékét az eredeti összegnek.Olyan boldog vagyok,hogy itt maradt nekem.Jaj de szeretem.

Zsolti ez szerintem most téged felizgat majd XD

Olyan kár,hogy nem voltál itt mivel tegnap halálra akartam szexelni magam.XD Hát de nem lett belőle semmi,mert nem voltál itt :( Mással meg nem csinálnám és így egyedül töltöttem az estém.RÍRÍRÍRÍR Ja egyébként ennek a halál vágynak az volt az oka,hogy volt egy nagyon jó film a tv-ben de helyette egy borzadájt néztem,mert a hugom azt akarta.Most tudom ez röhelyes annak aki nem érti meg az érzelmeimet de megakartam nézni azt a nyamvat filmet.És így legalább élvezetek között haltam volna meg de most még élvezet sem volt nem,hogy halál.
Mai napom
Peti kibukott

Mondtam neki szerdán jöjjön el velem moziba de sztrájkol azt mondta menjek Zsoltival.Hát nem tudom mi a baja.De ő azt mondta,hogy kicsit figyeljek oda rá is jobban,mert mostanába nem foglalkozok vele annyit csak "Zsoltizok".Én nem vettem észre,hogy hanyagolnám a Petit de ezek után jobban figyelek rá és kiengeszteltem.Kapott 2 puncsos islert és lelkiztem is vele egy jót.Most már a kis lelki világa jobban van.

Olyan ügyes vagyok.A nyelvtan dogám 5-ös lett.Ez nálam komoly eredmény,mert a helyesírásom egyenlő a semmivel.Komolyan.Elég csak az irományaimra ránézni.Rajtam kívül csak egy embernek lett 5-ös.

Írtam megint jó pár szép gondolatot a verses füzetecskémba.Na valamelyik nap majd összerendezem őket és akkor ide is rakok föl belőle egy párat.

Ma még nem volt Zsoltim :(

De majd lesz és akkor jó kis témáink lesznek

4 megjegyzés:

  1. Na de Adél! Halálra szexelni magad! XD Miért nem nekem szóltál?! Én közelebb vagyok,mint ő.

    Na jó vége a tréfának.Ne haragudj Zsolt csak poénkodok,nem akarom benyúlni tőled a csajt.

    De ha este megint nem bírsz magaddal tudod: csak írj rám. LOL

    Puszika:Peti

    U.i.:Fini volt az isler,holnap is vegyél párat nekem :)

    VálaszTörlés
  2. Na de Peti.

    Nem szabad ilyeneket írnod a legjobb barátodnak,mert akkor jön a túl a barátságon XD és mi azt nem akarjuk.

    Ja és tudod egyszer volt Budán kutyavásár és azt mondtad,hogy .......(18-as karika)Ja egyébként akkor sem gondoltam komolyan.

    Tudod szívem foglalt szóval nem neked szólok majd.

    Bocsesz: XD

    U.i.:Nem kapsz megint islert(sokba kerülsz te nekem)

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Annyian vagyunk,hogy írni is nehéz amit ennyien mondanak de azért megpróbálom.

    Gergő és Ancsi:
    Köszi,hogy gondoltál ránk és a mi "kis" boldogságunkra.Nagyon jól vagyunk és még mindig dúl a szerelem.

    Ancsi:
    Ej látom tényleg nagyon szereted ezt a fiút.Legyetek ti is nagyon boldokok egymással.Bár szerintem egy kis személyes találkozás nem ártana.Tudjátok lehetne beszélgetni meg minden.

    Gergő:Igazad van Szerelmem.Beszélgetés meg egyébb jó dolgok.De ahogy elnézem a fiatalságot ők nem csak beszélgetni szeretnének...

    Jácy:
    Megyeget az életed látom.Én is csak azt tudom mondani tegyétek amit a szívetek diktál.Ha perverzségeket akartok művelni akkor pedig HAJRÁ! Hidd el nekem Zsolt ez a csaj nagyon beteg bár szerintem ezt már te is tapasztaltad.Nem az átlag csajok közül egy.Remélem a kis világához megtalálta végre az igazit.

    Sok-sok puszi:
    Ancsi,Gergő,Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES