Oldalak

2009. március 26., csütörtök

Ismét egy Adélos nap

Hol is kezdjem,hiszen mindig zajlanak az események...
Olyan 1 körül olyan jót dumcsiztam Zsoltival,hogy csak na.Eleve mi mindig jókat beszélünk de nagyon szeretem amikor vidám és csak úgy ontja magából a Zsolti féle poénokat.Aki nem ismeri az nem tudhatja milyen de én nagyon kedvelem a humorát(és persze őt magát is).
Annyira de annyira boldog vagyok! Zsolti költözik! És hova?! Hozzám.Na jó pontosítok Pécsre!Jaj de boldog vagyok! Nem és lehetne ennél szebb az életem!Már csak ki kell várni(legkésőbb amikor vége a sulinak a következő tanévet már itt kezdi majd,jaj de jó,jaj de jó,olyan boldog vagyok!)
Itt lesz velem mindig és én is itt leszek neki mindig!
Most is beszélgetek vele.Jaj de szeretem.Megcsinálta a modell ügynöksége oldalát.Jöjjön egy kis ingyen reklám XD :http://emomodells.gportal.hu/
Reggel bementem 0.-ba föci pótlást írni.Hát lehet nem kellett volna XD. Na jó azért nem lehet annyira rossz.Tanultam rá becsülettel(bár lehetett volna azért még) majd csak görbül az a jegy.
Mivel az estém nagyon jól elbeszélgettem maradt időm aludni kemény 4 órát.Majdnem bealudtam folyamatban.Mindig azt vettem észre,hogy majdnem lefejelem a padot,mert lecsukódik a szemem.Ez még nem is lenne annyira necces,mivel gyakorlatilag nálunk sokan csak ezért járnak be XD .De nekem ez nem menne,mert a legelső padban ülök szóval megszívtam.
Taliztam a Jácinttal.Hogy került ide? Itt hagyta a D-nél a beadandóját meg jött egy kicsit informálni.Eddig is tudtam amiket mondott de megnyugodtam még jobban.
Holnap is írok föciböl.Vaktérkép.Komolyan mondom imádom.De végre megtanultam.Eddig mindennap ezt tanulgattam és végre tudom.Jaj majdnem megfeledkeztem a közgázról abból is 100,hogy felelek.Bár lehet mégsem,mert
megint kezdek beteg lenni.Ez az én formám.Ha beteg vagyok egyszer akkor sosem keveredek ki belőle.

1 megjegyzés:

  1. Ej költözik a csávó?! Nagyon baba.Akkor majd ellesztek úgy,mint mi régen :( Na jó nem szenvedek még jobban ellesztek ő majd meg is becsül.Remélem sokat fogsz nála "aludni".Nincs is az "alvásnál" jobb!

    Megnéztem az oldalt nagyon penge.Van pár emo lány akikkel nagyon szívesen elbeszélgetnék.Na jó vicceltem ha akarnám körülöttem is van 15 de nem akarom...

    Igaz a föci pótlás remek.Én is szeretttem 0.-ba benn lenni bármiből.FÚJ.

    Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES