Oldalak

2009. március 25., szerda

Talán van valami tényleg

Talán mégis van valami ami gondoskodik rólunk.

Ma is nehéz volt visszamennem a suliba(reggeli kelés,megszokni megint mindent,volt amiből írtam).

Közgázból meg marketingből voltam úgy,hogy nagyon paráltam.Nem tudom mit csináltam volna ha kihívnak.

De tényleg van valami ami gondoskodik rólunk.Kezd visszatérni belém a remény.Ofő hiányzott.Tudni kell ő szinte sosem hiányzik.Igazi túlélő.De legalább megúsztam.Na majd pénteken.

Holnap mehetek be írni 0.-ba.Egyenlőre még egy betűt sem tudok a föci tz-ből.Na majd most.21 óra után.Ez az én formám ilyenkor szoktam tanulni.Majd csak lesz valami.

1 megjegyzés:

  1. Persze,hogy van.Van valami ami irányítja a dolgokat csak még nem tudom mi.Bár az alagút végén a fény és a hang következtetni hagy valamire de ezt te is tudod.

    Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES