Oldalak

2009. március 13., péntek

Peti elment

Ma beszéltem utoljára a Petivel,elment Németországba(élni,dolgozni).

Nem békültünk ki csak kicsit átbeszéltük a dolgokat.A kedves alteregóm kavart be és a Peti nem nekem hitt hanem azt hitte el,hogy én csinálom ezeket a dolgokat.Még az volt a baja,hogy van aki az életemben fontosabb lett,mint ő(Zsolti) ill.az,hogy felnőttem és már nem vagyok "kis hülye".

Úgy gondolta van kint munka lehetőség és mivel úgyis gondolkoznia kell kimegy.Így neki is jobb lesz és nekem is.

1 megjegyzés:

  1. Én beszéltem vele azóta és nagyon sajnál mindent de nem fog keresni,mert azzal csak bántana meg benne is felkavarodna minden.

    Mivel barátom a kapcsolatot tartom vele és próbálok ügyelni a dolgaira szóval ne aggódj figyelek rá.

    Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES