Oldalak

2009. március 13., péntek

Érezted már?

Ezt érezted már?
Úgy érzem,hogy semmi értelme sincs már semminek.Az egyetlen kis fénysugaram(Zsolti) sincs túl jól.Ha ő sincs jól én sem vagyok,meg eleve nagyon szarul vagyok(aki nem tudja minek kicsit olvasson vissza a bejegyzések között).Vele is elég régen beszéltem úgy igazán és hiányzik a dolog.Senki se értse félre nem számonkérem rajta mit csinál mivel tudom,hogy neki is kell tanulni,élnie az életét meg minden csak azt akarom ezzel kifejezni,hogy hiányzik a lelkizés(senkivel sem jobb,mint vele) de persze megértem,hogy neki is vannak problémái.


Most ha valami anti emo idekeveredik azt mondja,hogy ez is "szokásos emo nyávogás".Mindig azzal vannak elfoglalva,hogy mi is fájhat nekünk.Talán,hogy nem kaptunk pénzt egy új cipőre? Komolyan mondom az ilyen fejtegetéstől hányingert kapok.Nem hiszem el,hogy ez a sok idióta azt hiszi,hogy ezek a legnagyobb problémáink.Ha szeretnének valós problémákat olvasni ajánlom figyelmükbe a kis életemet vagy bármelyik emo társamét.Igen nekünk vannak problémáink és nagyrészt főleg a sok anti miatt akik csak belénk kötnek és még mélyebbre löknek minket ahelyett,hogy azt mondanák:figyelj olyan érdekes embernek tartalak nincs kedved beszélgetni erről a stílusról? Komolyan ha már így állnának hozzánk(egyenlő emberi partnerként) sokkal szebb lenne az életünk.


Mit is érzek most?
-szerelmet(egyetlen pozitívuma életemnek)
-fájdalmat
-csalódást
-kétségbeesést
-félelmet
-zavarodottságot
-és még sorolhatnám a negatívumokat

Nos ez vagyok én most jelenleg.Kicsináltak az emberek pedig én sok mindent érdemlek de ezt nem.Sosem ártottam senkinek szándékosan ha véletlenül mégis ezt tettem ezzel is csak a másik érdekeit akartam előnyben részesíteni.Mindig azt nézem másnak,hogy lenne jó,az én érdekeim háttérbe szorulnak.Mindig segítek annak akinek tudok és ezért csak az emberek megvetését kapom.Hát köszönöm szépen.

Hogyan tovább?
Nem tudom mit kellene tennem csak azt tudom,hogy boldog szeretnék lenne Zsoltival és békében szeretnék élni.Úgy,hogy nem aláznak meg mindennap 15-ször,nyugodtan kimehetek az utcára nem kell félnem attól,hogy agyonvernek.

Sikerülhet e Magyarországon?
Már nem sok hit maradt bennem ezzel kapcsolatba.Tudom mindenhol nehéz az élet de szerintem itthon nagyon nehéz megmaradni.Lehet,hogy más országban kellene megpróbálnom élni vagy legalábbis más városban,mert Pécs elviselhetetlen fájdalmakat okozott nekem és ha rágondolok hol is élek csak a fájdalmak,csalódások jutnak eszembe.

Mit tennék,ha Zsolti kézen fogna?
Ha egy napon azt mondaná,hogy menjek el vele a világ végére vagy egy lakatlan szigetre és ott boldogok lehetünk egy percet sem gondolkoznák a válaszomon.Igent mondanák és bárhova vele mennék.Nem érdekelne ki mit mond,senki sem állíthatna meg.

A legszomorúbb az,hogy vannak nálam sokkal jobb emberek pl.: Zsolti és ő is csak szenvedést,fájdalmat kap az élettől.Neki is ha csöppen egy kis jó rá kell ébrednie,hogy egy egész világgal kell harcolnia érte.

Sajnos a mai világban a jó emberek nem azt kapják amit megérdemlik.Ha mégis kapják amit megérdemelnek olyan akadályokat gördít eléjük az élet ill. más emberek amit csak nagyon kevesen képesek legyőzni.

Remélem sikerül ezektől az emberektől megtanulnom,hogy soha ne adjam föl és kűzdjek a céljaimért.

1 megjegyzés:

  1. Ismerős e az érzés?
    Persze,hogy az.Minden nap ezzel kelek és fekszek amióta nem vagy velem,mert csak te hoztál tavaszt lelkembe,te voltál a napsugár fagyos lelkemnek,te voltál a zebne fülemnek.De elbasztam és most kárhozatra vagyok ítélve.Égek a pokolban örökre,kínok között szenvedve.

    Csak annyit mondhatok ha itt nem akkor majd talán máshol jobb lesz.

    Most nem fogom azt mondani,hogy tuti,hogy Zsoltival,mivel tudom,hogy majd velem XD Na jó ez csak vicc volt.Én eljátszottam a lehetőséget remélem ő nem teszi ezt.Azóta is bánom és bármit megtennék azért,hogy máshogy legyen de már késő.Csak barátságomat ajánlom ami örök és boldog vagyok,hogy egyálltalán szóba állsz velem.

    Összejönnék e ismét veled?
    Nem,mert tudom,hogy nem érdemellek meg ill.velem sosemlehetsz boldog szóval nem kell senkinek féltenie tőlem,mert mégegyszer már nem leszek veled mivel ha az első lehetőséggel nem éltem a másodikat már nem érdemlem(és nem is kapom meg).

    Csók:Jácy

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES