Oldalak

2009. március 27., péntek

Megint

Megint beteg vagyok.
Nem fogom itt részletezni,hogy mi a bajom de annyit mondhatok olyan problémáim vannak,mint akit felcsináltak....

Elbandukoltam megint a dokihoz és kiírt hétfőig.Terveim szerint hétfőn már mindenképp megyek,mert akkor gyakorlat van és arról nem akarok hiányozni ill. addigra csak abba hagyom a rókák kergetését XD

Addig pedig itthon csücsülök és írom a töri esszém,tanulok és elmélkedek a jövőmről azaz Zsoltiról.

Ó drága Zsolti.Miért mindig veled baszakodik az élet?! De ne aggódj ezentúl máshogy lesz.Veled leszek örökre és ezekre a rossz napokra jók fognak köszönteni és végre boldog lehetsz.Ne félj semmitől nem lesz semmi baj.Mindenben veled vagyok.És bármi is van veled maradok.

1 megjegyzés:

  1. Szegény! Gyógyulj meg!

    Miért őt baszogatja az élet? Nem tudom.De ha kitartó meg lesz a jutalma.Az,hogy boldogan élhet veled is hidje el nekem ennél szebb dolog nem lehet az életben.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES