Oldalak

2009. március 3., kedd

Az utolsó beszélgetés

Este felé Zsolti fellépet MSN-re és elmondta, hogy fél 5-re hazaért.Elmondta, hogy most utoljára beszélek vele de most is csak azért,mert megigérte és ő sosem hazudik.

Odáig jutottunk, hogy elmondta, hogy vissza akar menni Franciaországba ha nem leszek az övé.Nem kell félre érteni nem akart kényszeríteni szexre vagy ilyesmi.Ő sosem tenne ilyen dolgokat.Március 8.-ára van jegy,mivel megkérdezte.Ekkor kaptam tök sokkot.Azon gondolkoztam, ha már meg is kérdezte akkor nagyon komolyan gondolja.Mondtam neki maradjon ne menjen sehova.Bele is ment a dolgokba de csak akkor ha a már említett dolgokon túl vagyok.

Időközben azt is elmondta hogy amikor lejött Pécsre volt még egy meglepetése egy gyűrű.Mondtam neki micsoda?????? Erre elmesélte,hogy vett gyűrűt és megakarta kérni a kezem.Hát erre az egészre csak annyit bírtam reagálni, hogy 5 percig ültem a gép előtt pislogni sem tudtam és azt hajtogattam ez bolond(ne haragudj Zsolti, hogy ezt mondtam csak tudod sokkot kaptam).Mondtam neki, hogy ezek után már biztos nem fog soha elvenni.Erre ismét meglepő választ kaptam. Azt mondta ha mindenen szerencsésen túl vagyok akkor a Franciaországi út is megvalósul is akár meg is kéri a kezem ott.Ismét csak ámultam és bámultam.

Eljött az este de röviden annyival zárnám le, hogy nem lett a dologból semmi.Így vége lett azelőtt, hogy el is kezdődhetett volna komolyan a dolog.
Azóta nem tudok semmit Zsoltiról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES