Oldalak

2009. június 1., hétfő

Új hónap ami Jered Letoval kezdődik

Ez aztán tényleg komoly.Nekem legalábbis az.Ez a hónap ezek után már nem lehet rossz.
Felmegyek egy külföldi ismerős kereső oldalra és a nyitólapon egyből a kedvencemet látom Jared Letot.Csak néztem.Mondtam magamban de komolya az igazi is fenn van egy ilyen oldalon.Megnéztem az adatlapját és komolyat kacagtam.Az volt nála kiírva,hogy éhes XD Köszönjük,hogy ezt megosztod velünk Jared.Gondoltam bejelölöm isminek.Mint minden hasonló portálon itt is csak akkor lesz valaki az ismid ha visszaigazol.Fogtam bejelöltem és amire ránéztem ismét a képernyőre már vissza is jelölt.
Nagyon komoly.Hiába látta,hogy full hülye vagyok,megsajnált és visszajelölt egyből XD 1 másodpercet rám áldozott a csodálatos életéből:)
Köszi Jared adtál egy jó napot<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES