Oldalak

2009. június 12., péntek

Egész héten a suli

Nagyon nehezen bírtam,szenvedtem minden pillanatban.Komolyan mondom ennyire még egy évben sem szenvedtem.Egész héten csak a baszogatás ment.Főleg a kedvencemnél a matek tanárnál.Na ő az akit nagyon nem kedvelek.
És alig ment az idő csak úgy vánszorgott általában de volt amikor fel sem tűnt az idő rohanása.Amikor Zsoltival beszélek olyankor az órák perceknek tűnnek. Imádom őt,imádok msn-en beszélni vele és imádok telón is beszélni vele.Ő az én kis életemben a Nap,ő a mindenség.Érte élek.Szeretlek nagyon egyetlenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES