Oldalak

2009. június 29., hétfő

Hát ilyen vége kellett,hogy legyen??

Jácint...Mindig egy érdekes ember volt de nem hittem volna,hogy egyszer az asztalra kell csapnom és azt kell mondanom,hogy itt a vége soha többet nem beszélek vele,mert olyant tett.Eddig az érzésig sokminden vezetett el.Sok dolgot éltünk meg együtt.Vannak szép és rossz emlékek egyaránt.Nem bánom a rosszat sem hiszen az is kellett ahhoz,hogy olyan emberré váljak,mint amilyen most vagyok.Remélem egész rendes emberke cseperedett belőlem az évek során de ezt nem nekem kell eldöntenem hanem az ismerőseimnek,barátaimnak.
Nem fogom itt szidni a Jácintot,nem ezért írom ezt a bejegyzést csak valami kis emléket akarok állítani mégis annak a 3 évnek amíg ismertem.Mi volt a szép??
Szép volt maga a sztori ahogy megismerkedtünk.Egy senki voltam,max. ha azt a jelzőt megkaptam,hogy stréber de neki hála sok jó barátra tettem szert.Közülük csak néhány:Petrik,Gergő,Peti,Barna,Dév...és még sorolhatnám.Az emo világába is ő kalauzolt a kezdetekben de,mint lenni szokott a tanítvány túl nőtt a mesterén.Ha nem értettem valamit (és ha egész jó volt a kedve)akkor elmagyarázta,hogy mennyit kínlódtunk a matekkal.Jártunk is ami inkább csak valami mélyebb barátságnak felel meg egy rendes kapcsolathoz képest.Jól éreztem magam vele köszönöm a szépet.
Mi volt a rossz??
Mivel a barétnője voltam sok csaj szidott,mint a bokrot.Én voltam Pécs kurvája,az emo szajha...Megismertem olyan embereket is akiket nem kellett volna hiszen csak ártottak nekem.Sokszor volt,hogy a segítségére lett volna szükségem de elhajtott mondván nem tehet róla,hogy annyira hülye vagyok,hogy nem vagyok képes megérteni a matekot.A kapcsolatunk alatt folyamatban megcsalt...Ennél nincs megalázóbb egy lány számára.Voltak nézeteltéréseink is ami verekedésbe fajult és sosem nézte,hogy lány vagyok,sajgott is mindenem nem egyszer.A legborzalmasabb pedig az volt amit Petrikkel átéltünk.Kezdtem azt hinni megnyugodott de tévedtem....Amit a Gergővel művelt elég volt ahhoz,hogy az a bizonyos pohár túl csorduljon.
Amit sosem fogok elfelejteni:
Azt a bizonyos napot amikor a banda együtt volt.Ültünk a Széchenyi téren mind együtt.Még Petrik is velünk volt :'( Megfogadtuk,hogy mi mindig összefogunk tartani,,sosem lesz széthúzás a sleppben,megfogjuk védeni bármelyik tagot.De aztán jött az a nap:( Petriket nem tudtuk megvédeni a banda szét esett mindenki megy a maga útjára.Ezt meg is értem hiszen ha találkozom veleük akkor is csak a megemlékezés megy rá...És tudom ez nekik is fáj így inkább mennek amerre lehet csak jó távol legyenek....A Jácint és a Peti valamerre külföldre kerül majd valami szigorú suliba a múltkor történtek után,a Gergő elköltözik az Ancsival Angliába,a Dév és a Barna pedig Budapesten folytatja a sulit:( Vége mindennek a csapat szétesett.Nagyon szeretem őket de megértem menjenek csak,jobb lesz nekik.
Nem tudom megérteni,hogy amit tettetek(Jácint,Peti),hogy tehettétek meg.Ti is tudjátok,hogy a Gergő még egy algópirint sem szedhet be,mert rengeteg dologra érzékeny.Ti meg valami újfajta drogot tömtetek bele.Gratulálok! Ha nem lenne nektek elég büntetés,hogy a barátnőitek elhagytak titeket,a Gergő nem beszél veletek még én is csatlakozok azokhoz akik nem kívánnak veletek beszélni. Sajnálom.Emberi élettel játszottatok itt a vége.
Sajnálom de tényleg nem szeretnék többet beszélni veled.Köszönöm a szépet a jót,a rosszat elfelejtem maradj meg az emlékeimben,mint egy jó barát:(
Ha ez nem lenne nekem elég fájó akkor még ottvan Petrik is.Nem mondták meg,hogy mikor és hol helyezik végső nyugalomra.Ez fáj,nagyon fáj.Minden érdeklővel közlöm,hogy Petrik hamvait 2009.06.26-án a Niagaránál szórták el a szélben:'( Aki a helyszínt és a módszert furcsállná annak annyit mondhatok,hogy amikor Petrik 5 éves volt majdnem az életét vesztette a vízesésnél.Ezután évente ellátogatott a családjával ide.Idén is tervezte az utat ha nem halt volna meg akkor 26.án már ott lett volna hiszen az a baleset évfordulója:( De szegény Petrikem már csak hamvaiban lehetett kedvenc helyén RÍRÍ
Petrik! Hiszek benne,hogy tudod ha rád gondolunk.Csak azt szeretném,hogy tudd,hogy elmondhatatlanul hiányzol.Zsolti megtette amit kértél tőle és vigyáz rám.Jó embert választottál a feladatra.Tudom sok anti emo azt állítja azért ülted meg magad,mert emo voltál de kérlek ezen ne rágódj hiszen te megtettél mindent azért,hogy a stílust ne keverd bele ebbe a tragédiába.Hiányzol mindenkinek csak az nyugtat,hogy remélem most már békében nyugszik a lelked is és ahogy egyszer mesélted a Niagaránál annál a pihenőnél ahol hajdanán a lepkét kergetted és majdnem életed vesztetted:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES