Oldalak

2009. június 22., hétfő

Ennyi zűrt egy nap:(

Úgy volt,hogy elmegyünk intézni a teló ügyet...de mint általában lenni szokott ebbe a tervbe is egy kis malőr csúszott...Anyumék elmentek viszont én maradtam itthon,mert volt egy kis dolgom.Rámcsörgött a Gergő,hogy Horvátországban a Jácintot és a Petit megverték amíg ő valamerre elment.A szavai olyan kivehetetlenek voltak és zavartak.Nem voltam képes ilyen dolgok után telót intézni ezért csak anyuék mentek el.Fogtam magam és körbetelóztam a szüleiket és a barátnőiket....Olyan ideges lettem,hogy tiszta kómás lettem ezért lepihiztem az ágyamra és bealudtam:(Bambinak megígértem,hogy felhívom de az álom elnyomott és így nem tudtam felhívni.Szüleim is hazaértek,hogy a T-mobileban akadékoskodtak meg minden.Szóval abból sem lett semmi.Arra ébredtem,hogy csörög a telóm.Tudtam,hogy Zsolti ki lesz akadva...A kiakadása jogos is volt nem tagadom.Teljesen kibukott és megint azzal a gondolattal jött,hogy távol tőlem nem ér semmit az élete és így inkább meg akar halni.
Szegény Bambi nagyon szarul érzi magát nélkülem.Mondjuk ezt nem is csodálom hiszen tudom náluk milyen hajcihő van.Én már rég megbolondultam volna ott ezt tutira mondom.
Kb.4 óra msn+teló után ismét letett arról:( Megígértem neki,hogy másnap felmegyek Pestre bár még életemben nem mentem egyedül messzebb Szebényig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES