Oldalak

2009. június 20., szombat

Egy beszélgetés közepén.......MEGKÉRT

Épp beszélgettünk valami teljesen más témáról amikor olyant kérdezett amire végképp nem számítottam.
Megkérte a kezem!!Én pedig egyből igent mondtam:) Értitek?! Menyasszony vagyok.Már csak az kellene a boldogságomhoz,hogy tényleg itt legyen velem.
De ez is folyamatban van hiszen nem hagyom,hogy elválasszanak minket. Megoldok mindent.Most menyasszony vagyok,leszek feleség is és majd anya is.Szeretnénk majd egy kis Emoboyocskát.Egy biztos szegény gyerek olyan lökött lesz,mint a szülei hahaha,ja és remélem,hogy Bambi szemei lesznek és az apja humorát és eszét fogja örökölni.Ja és mivel fiú lesz remélem olyan lesz az ágyban,mint Zsolti.Jól van na a lányoknak akarok csak kedvezni.Tutira nagy nőfaló lesz belőle.Mindenki láthatja tervezzük az életünket senki sem állíthat meg minket.Szerelmünk örök és soha meg nem szűnő.Alig várom,hogy büszkén mutathassam a gyűrűmet mindenkinek,hogy az én Bambimtól kaptam,mert eljegyzett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES