Oldalak

2009. június 28., vasárnap

Szegény Viola

Elment valami buliba ahol valami tapló paraszt ráakadt és mindenáron "jól akarta érezni magát" szegény Violával.Erről onnan értesültem,hogy felhívta Zsoltit aki elmesélte nekem mi is történt.Miután már nem beszélt Zsoltival velem beszélt szóval én magam is hallottam mi is történt.
Nem olyan egyszerű dolog ám manapság egy fiatal lánynak elmenni szórakozni.Sok perverz alak mászkál az éjszakában akik nem ismerik azt a szót,hogy nem.Annyit tudok tanácsolni,hogy bárki aki elindul az éjszakába az ne menjen egyedül.Vigyen magával vagy egy barátot vagy egy barátnőt,mert egyedül nem lehet tudni,hogy az ember mire is számítson....Viola végül is szerencsésen hazaért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES