Oldalak

2009. június 9., kedd

Kedves rokonok csak,hogy maguknak is tiszta legyen.

Igen Petrik emo volt.Az emo nem egy szekta hanem egy stílus!Senki sem kényszerítette Petriket az öngyilkosságra,mindenki lebeszélni próbálta őt.Neki sem volt erre hajlama de mint mindenki tudja az életét olyan események keserítették meg amik a halálba húzták.
Még egyszer elmondom semmilyen szektába nem jártunk!Köszönöm,hogy én tehetek a haláláról! Nincs elég bajom még maguk is engem baszogatnak.Sosem mondtam,hogy ölje meg magát,semmilyen szektás dolgunk sem volt!Megkérném a mélyen tisztelt társaságot,ha már ennyire degeneráltak,hogy maguktól nem bírnak normálisan viselkedni,hogy a társalgás alapvető szabályait tartsák be!Nem beszélek hollandul sem franciául sem németül.Magyarul és angolul értek ezért jó lenne ezeken a nyelveken kommunikálni!
Közlöm magukkal,hogy értem amikor káromkodnak szóval ne szidjanak,mert nem érdemlem ezt.Kikérem magamnak,hogy sátánista emos gyilkosnak neveznek!Maguk kezdték én sem tisztelem innentől magukat!

2 megjegyzés:

  1. Kedvesem!<3

    Szomorúan olvasom az itt leírtakat és mindent tudok mi történt hiszen ez a szomorú alkalom hozott össze minket személyesen is hiszen Petriknek halála előtt megígértem személyesen talizom vele és megyek le hozzá és persze hozzád az én arámhoz.Sajnálom hogy elkéstem és tudod,hogy én mindig veled vagyok és örökké veled is leszek!

    A te Bambid eMoBoYoCsKa Zsolti<3

    VálaszTörlés
  2. Jaj Bambim<3

    Igen..Petriknek sokat köszönhetünk úgy érzem.Nagyon várta,hogy megismerhesen téged de az élet máshogy hozta a dolgokat...

    Köszi az időt amit velem töltöttél.Minden percét örzöm a szívemben.Hamarosan minden időnket egymásnak szentelhetjük hiszen örökre szeretjük egymást.

    A kis delfined XD

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES