Oldalak

2009. június 19., péntek

Jött az AFC és ment isRÍRÍRÍ

Nem elég,hogy a szerelmemet elüldöztétek még az életem is elvettétek hiszen ő maga az életem! Miért??? Olyan boldog vagyok vele,életvidám,egy percre sem jut eszembe mellette a halál de ti elvettétek....most mi van? Sírás, könnyek, szenvedés,fájdalom,halál vágy...De nem esztek abból,hogy elgyengüljek! Nem nem és nem.Sosem hagyom el.Ha kell akkor elszökünk de akkor is boldogan fogunk együtt élni.El sem tudjátok képzelni,hogy mit tettetek velünk RÍArra a kurva koncertre sem voltam képes elmenni! Egy éve vártam ezt a napot és nem mentem el,hiszen vele akartam elmenni kéz a kézben de valakik ezt is megakadályozták....
Nincs annyi erőm,hogy az utcára kimenjek.Elveszett az erőm...vele olyan erős voltam,hegyeket tudtam volna mozgatni de most....Elterveztem mindent.Felhúzom az új csini ruhám amit direkt erre az alkalomra vettem,életemben először megakartam csinálni a hajam igazi tupíros emo hajra,fekete körsatír....megakartam lepni Zsoltit.De nem....nekem ezt sem lehet.Elmentünk volna a koncertre,jól éreztük volna magunkat talán beszélhettem volna Tomival 2 szót és olyan boldog lettem volna.....De nem....nekünk semmi sem adatik meg RÍR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES