Oldalak

2009. június 21., vasárnap

Taliztam Violával

Annyira szeretem Violát.Komolyan mondom nagyon kedvelem,mert mindig rendes és kedves volt hozzám és Zsoltihoz is.Támogatta mindig a kapcsolatunkat.Este taliztam vele és a barátnőjével a Mekiben.
Az időjárás kicsit fura volt főleg azt tekintve,hogy nyár van.Nem egy ember volt sállal,sapkával.Elbeszélhettünk a lányokkal és közben kajoltunk is egy jót.Violától még ajándékot is kaptam.Komolyan mondom meghatódtam.Igazán nem kellett volna.Kaptam csokit,cukrot,képeslapot sok hasznos gondolattal,egy láncot és egy karkötőt.Az ékszereket maga Viola csinálta.Nagyon szuperek lettek majd lefényképezem és rakok fel róla képeket ide is:)Köszönöm Viola az estét és az ajándékot is nagyon jól éreztem magam veletek remélem a buli jól sikerül!

2 megjegyzés:

  1. Örülők,hzogy ha már én nem tudtam melletted lenni legalább egy kis időre kikapcsolodhattál Violával aki nekem is nagyon sokat jelent:-)

    VálaszTörlés
  2. Tudom Bamnbika.Hiányoztál a taliról:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES