Oldalak

2009. június 23., kedd

Utam Budapestre

Nagy fába vágtam a fejszémet azon a napon.
Mint mindig evvel a dologgal is kapcsolatban késésben voltam.Apuval elszaladtunk a T-mobileba.Miután ezzel megvoltam,elszaladtam a Konzumba megvenni ami kelhet az útra.Egy kis nasit meg piát.Hazaértem annyi időm volt,hogy összepakoltam a dolgaimat,felöltöztem és indulhattam is.Apu és Alíz lekísértek az állomásra.Nagyon komoly vonattal utaztam.Külön kabinok voltak.Már azelőtt felhívott Bambi,hogy elindult a vonatom.Olyan jót dumcsiztam vele de mondjuk ez mindig is így történik.Nem sokáig voltam egyedül a kabinban.Jött egy csávó majd pedig egy pár.A csajon komolyan mondom jót kacagtam.Fogta magát és a maci mézet szopogatta XDÚgy volt,hogy a Tonyó is kijön elém de a kordon zár közbe szólt XDA vonatom majdnem 10 percet késett de a Bambim hősiesen várt rám.Nem is lehet elmondani,hogy milyen érzés volt őt ismét látni.Nagyon de nagyon szeretem amíg csak élek<3
Olyan jó volt vele körbejárni kicsit a környéket.Mindenhez van egy sztorija.Szeretem hallgatni.Sokat tanulok tőle mindig.
Körbejártuk a környéket amerre Zsolti lakik,voltunk a Pólus Centerben,az Ázsia izé mizében XD Jól van na,nem tudok üzlet neveket és hasonlókat megjegyezni. Igaz,főfasz?? XDAnnyira tetszett nekem a Pólus.Nagyon komoly hely.Milyen jót ebédeltünk a Mekiben és a parkban is,hogy elvoltunk.Csak ne lettek volna ott azok a gyerekek.Kibontakoztam volna hihihiSajna hamar kellett mennem.Nem volt könnyű a búcsú.De azzal váltunk el,hogy hamarosan megint találkozni fogunk és minden rendben lesz.
Hazafelé is fullos vonatom volt.Még konektor is volt rajta.Az ilyen útra mondom azt,hogy megérte a pénzt amennyibe került sőt ez bármennyit megért volna nekem.
Köszönöm Bambika azt a pár órát.Nagyon szép volt. Olyan jól éreztem magam veled.Nagyon de nagyon szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES