Oldalak

2009. június 18., csütörtök

Miért tetted ezt Csaba?!?

Olyan jó volt minden!Nem értem,hogy ezt miért kellett tenni!?Olyan boldog voltam de te megjelentél az Öcsivel és ti hoztátok az ítéletet a szebényi gárdától.Nem lehetünk együtt,mert nektek nem tetszik a dolog.Nekünk jó így nem értem nektek ezt miért nem lehet elfogadni.Anyuiék megengedték,hogy nálunk lakjon akkor nektek mi közötök van hozzá?!És akkor a legdurvább ahogy tálaltátok ezt az egészet.
Csaba! Annyira nagyfiú vagy,hogy csak az Öcsivel mersz beszélni Zsolttal? Ő sem hozott senkit magával,egyedül beszélt veled,nem kelett neki kidobó ember.Nagyon bátor vagy! Egy 170 magas fiú ellen jöttél te a 180 centiddel az Öcsi a 190-nel ja és jegyezzük meg,hogy mindketten dupla olyan nehezek vagytok,mint Zsolti.Nem igaz nem hallgattok meg minket csak ítélkeztek ez abszurd.Leültettétek egy székre és faggatátok a sok hülye kérdéssel.Hiába mondott bármit nem hitettek neki.A 2 oldal alapján ítéltétek meg milyen ember meg a kora alapján ill. az alapján,hogy miket mondott magáról és mit is tud bizonyítani.Engem meg sokkoltatok.Úgy megleptetek,hogy szólni sem bírtam de ha most jönnétek azt hiszem aktívan visszaszólnák nektek. A folyosón voltatok nagy legények.Megmondtátok neki vagy megy magától vagy tesztek róla,hogy menjen de akkor azt nem magától fogja tenni.Az Öcsi még azt is megjegyzi,hogy ő még a lábát is eltörné....Ez micsoda???Összepakoltattatok vele és elvittétek tőlem le az állomásra és felraktátok egy vonatra.Azt mondtátok neki,hogy hazudja azt,hogy sosem szeretett és most már főleg nem szeret.Kik vagytok ti,hogy eldöntitek ki mit érez?!Engem meg el akartok hurcolni Szebénybe.Nem tehetitek.Nem megyek,mert nem akarok.Felnőtt vagyok feljelentelek titeket ha akaratomon kívül visztek el valahova.Anyu és apu sőt az egész családnak elege van belőletek.Én döntöm el kivel vagyok és én Zsoltival vagyok és leszek is.Nincs beleszólásotok.Zsolti egy jó ember de esélyt sem adtok neki,hogy megismerjétek.
Mi az,hogy mindkettőnket fenyegettek ezzel azzal? Ha Zsolti keres laposra lesz verve ha én őt akkor pedig megyek Szebénybe net és mobil nélkül.Ehhez nincs jogotok kész.Csak,hogy tudjátok lehet,hogy a házat is itt hagyjuk,mert nem akarjuk örökre hallgatni a zsarnok dumátokat.
Én nem akarok háborúzni ezért akarom ezt az egészet veletek megbeszélni. Csak,hogy tudjátok,míg a Csabának csak a szája nagy addig Zsoltinak tényleg vannak ismerősei és itt elszabadul a pokol ha nem hagytok minket együtt boldogan élni.Én tárgyalok veletek de csak addig amíg úgy beszéltek rólam és Zsoltiról is ahogy az emberhez méltó.
Hiába is lesz bármi is téve mi akkor is együtt maradunk.Azt hiszem nem minket kellene baszogatni,mert nálatok is van bőven olyan dolog ami miatt lehetne gondolkozni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES