Oldalak

2009. június 14., vasárnap

Mi is az a család?

Azt hittem,hogy az a normális ahogyan én élek.Azt hittem mindenki olyan környezetben,családban él ahogyan én.De az utóbbi 2 napban kiderült,hogy ritka szerencsés vagyok.Ez a hétvége megterhelő volt nekem lelkileg.Szegény Zsoltival amit művel "Ő" az valami hihetetlen.Ha az én anyám ilyen lenne akkor már lehet,hogy megöltem volna.
Szegény Bambim nem másban,mint terrorban él.Nem ehet semmit,kiforgatta a pénzéből és a halálba akarja kergetni.Ha ez még mind nem lenne elég és nem elégedne meg azzal,hogy Zsolti elköltözik onnan....Most a mi kapcsolatunkat akarja megfúrni.Azt mondta,hogy szégyellje magát,hogy eljön élősködni hozzánk ,és igen tudja most velem fog élni de nem tart majd tovább ami köztünk van,mint 3-4 év.Múltkor miattam kapott egy pofont is.Azt hittem,hogy meghalok.A szerelmem miattam bűnhődik.Mondhatom szép.Arról amit "Ő" mondott.Zsolti nem élősködik.A családom része,családtag,hozzánk tartozik.Nem tudhatja senki meddig tart egy kapcsolat de mi ezt komolyan,nagyon komolyan gondoljuk.Én az életem vele akarom leélni ő pedig velem ez a lényeg.
Drága Zsolti.Tudom,hogy holnap már együtt töltjük az estét.Nagyon várom már,hogy velem legyél minden nap.Nem vagy teher a számunkra hiszen a családunk tagja vagy akit jóban,rosszban támogatunk.Szeretlek örökre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES