Oldalak

2009. június 14., vasárnap

Ismét Bambimmal

El sem tudtam szinte hinni,hogy végre ismét talizhatunk majd.Kicsit nehéz volt megszervezni a dolgokat hiszen nem volt körvonalazva minden.Zsoltit úgy engedték el ha mindent eldob a régi életéből,nem mehet vissza ha tőlem el kell mennie,pénzt is kellett szerezni a jegyre,össze is kellett szedni a cuccokat szóval nem volt egyszerű az indulásig eljutni.
El sem hittem amikor megtudtam,hogy nem csak telnek a napok a semmibe,ő is velem lesz.Kiderült melyik vonattal jön megnyugodtam is meg kicsit izgultam is hiszen összeköltöztünk és még sosem éltem senkivel együtt de tudtam nekünk sikerülni fog.Mentem a vonat elé és persze,hogy ismét bemondták a varázs mondatot "a vonat 10 percet késik".Ez az a mondat amitől mindig elkezdek izgulni XD Nagy nehézségek árán beért a vonat.A szúnyogok majdnem megettek közbe XD Zsolti annyi pakkal jött,szegényem alig bírta el.Annyira örültem,hogy ismét láthattam.Olyan jó volt ismét vele lenni.Imádom,hogy este a vállán vagy a mellkasán aludhatok el,közbe simizhetem a pociját.Imádom egyszerűen ezt a fiút,sosem fogom elhagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES