Oldalak

2009. június 12., péntek

Életem legszebb péntekje 2009.06.05

Petrik halála után.Nagyon oda voltam és ez még nem is kifejezés arra amit éreztem.Sokan segítettek abban,hogy megpróbáljam feldolgozni de egy embernek különösen nagy szerepe volt a dologban.Mikor Zsolti alias az én kicsi Bambim megtudta mi történt,teljesen magába zuhant,Petrikkel nagyon jól kijöttek és várták azt a napot amikor majd talizhatnak is de az élet máshogy hozta ezt az egészet.Zsolti észrevette,hogy teljesen magam alatt vagyok,úgy döntött ha valamikor akkor most szükségem van rá,eldöntötte eljön Pécsre.Mondta nekem de nem is fogtam fel igazán.Ezen a napon a hugom is fenn volt Pesten(az osztályával volt kirándulni) és este felé érkező vonattal jött csak haza.Mint kiderült ugyanazzal a vonattal,mint amivel Zsolti jött le hozzám.
Nagyon nehezen tudatosult bennem,hogy tényleg talizhatok vele,még akkor sem tudatosult bennem,hogy velem van amikor már órák óta fogta a kezemet.
Annyira még sosem izgultam,mint mikor lementem az állomásra elé.Majdnem elájultam amire odaért az IC.Közeledett az idő amikorra beérkezett a vonat én pedig totál pánikoltam,még arra is gondoltam,hogy meg kellene lépnem onnan valahogy,de nem tettem ezt hála a jó égnek.Kicsit ideges lettem amikor másodszorra mondták be,hogy a vonat 10 percet késik.Ez az én formám,gondoltam...És aztán.Létrejött a nagy tali.Fura dolog ám valakivel találkozni fél év után először.Valakivel akit az életednél is jobban szeretsz de még sosem találkoztál vele.Na szerintem az emberek az ilyen kapcsolatokra mondják azt,hogy nincs jövője.Emberek akkor most megcáfolom,hogy nem működhet egy internetes kapcsolat.Nekünk tökéletesen működik,mondjuk ennek az az alapja,hogy mindenben egyetértünk,többet beszéltünk egymással,mint sokan több év házasság alatt,sokmindent átéltünk,minden összeköt minket.
Megnyugodtam egy pillanat alatt amikor már a közelemben volt.Tudtam,hogy volt értelme a sok átvirrasztott estémnek,tudtam csak az enyém és senki másé.Hazáig azért kicsit szoknom kelett a dolgot,hogy nem egy laptoppal társalgok hanem egy emberrel személyesen.De olyan jó volt.Szeretem a hangját,szeretem ahogy rám néz a Bambi szemeivel,szeretem ahogy megfogja a kezem,szeretem ahogy csókol,szeretem ahogy hozzám ér,szeretem ahogy dúdol,imádok benne mindent.Ő az én Bambim.Szerintem ő is megnyugodott amikor már az első csókon túl voltunk.Azt mondják az első csók a legjobb.De szerintem ez kicsit máshogy van.Igen az első csók a szerelmeddel felejthetetlen de a többi még jobb.
Elmentünk este a Tescoba.Ilyen is csak nekünk jut az eszünkbe.Elgyalogoltunk 23 órákkor az uránvárosi Tescoba.Olyan jó volt,beszélni vele,sokmindenről beszéltünk...Annyira szép volt sétálni vele kézenfogva a sötétben a kihalt városban.Ó,nagyon romantikus volt.Bár vele mindenhol az.Vettünk a Tescoban sok mindent.Még tortát is akart venni nekem a drágám.Olyan édes.Kaptam tőle a szülinapomra egy csudiszép pólót.Ránézésre tudja minden méretemet.Jaj de szeretem.1-re értünk haza.Kicsit furán éreztem magam.Fura látni a párodat az ágyadban és tudni nem csak aludni lehetne.....
Olyan édes volt velem.Nem is az,hogy féltem,mert nem féltem hiszen szeretem csak tapasztalatlan vagyok nem is tudom mit és hogy,de szerintem mindenki volt szűz...szóval nem kell szerintem ragoznom.Nagyon sokat segített,kedves volt,megértő és vigyázott,nem erőltetett semmit.Lényeg,szeretkeztünk és meg kell mondanom nem bántam meg.Nagyon nem.Szeretem akkor meg nincs mit bánni rajta.Akinek nem tetszik,hogy együtt vagyunk az így járt.
Nem beszélem ki a szexuális életünket de annyit mondhatok,hogy nem egy fiú volt az életemben a közelemben de ők mások voltak.A francia fiúk tényleg hihetetlenek.Azt hinné az ember nem is létezik olyan,mint amit ők tudnak nyújtani.Fergeteges szeretők az tény.Imádok pihizni vele.Olyan meleg,kockás pocija van,szeretem simogatni,szeretem csókolgatni amíg még alszik,szeretem csókkal ébreszteni.Senki sem ölel meg úgy,mint ő.Szeretek a karjaiban ébredni.Imádlak szerelmem.Szeretem cigizni kísérni.Kimegyünk a folyosóra a ház előtt a lépcsőn leülünk és csak ölelem és csókolom.Néha betámadom.Jól van na,szeretek vele lenni.A másik 2 napunk is csodás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES