Oldalak

2009. június 12., péntek

A további 2 meseszép napunk 2009.06.06-2009.06.07

Nem is hittem volna,hogy 2 nap alatt ennyi minden történhet.Hihetetlen.Nem hittem volna soha,hogy én is lehetek egyszer boldog.A világon a legboldogabb vagyok amikor vele vagyok.Ő az én hajcsárom XD Kávét főzök neki meg megcsinálom azokat amiket kell egy feleségnek.Nem is árt nekem,hogy valaki rászoktat a főzésre meg a hasonló otthoni teendőkre.Elkényeztetett gyerek vagyok de miatta jó irányba változok.Majdnem besírtam minden kajálásnál.Hol az orosz tudásával villog hol azzal,hogy tudja az összes mesét ami a gyerekkorunkban ment.Szeretem amikor franciául beszél.Szüleim is mondják,hogy Zsolti egy nagyon okos fiú.Meglepődtek ők is milyen jól tud oroszul.Hiába aki okos az okos.Anyuék nagyon kedvelik őt.Nem szeretnének semmilyen más fiút sem jobban,mint őt.Épp ezért megengednek nekünk bizonyos dolgokat is.Mászkáltunk kicsit a városban is.Jó barangolni vele.Mindenhez van valami megjegyzése amitől olyan jókat nevetek,hogy még a szemem is könnybe lábad.
Sosem fogom elfelejteni,hogy milyen idegenvezetést kaptam a Zsolnai kútnál.Hahaha
Amíg itt volt találkoztunk más emberkékkel is.Találkoztunk Borival aki a gyermekkori legjobb barátom.Ma is mindent elmondhatok neki,egy igazi angyal.Nagyon megkedvelte Zsoltit.Találkoztunk Violával is.Nagyon szeretem Violát.Olyan kedves lány.Van egy olyan megérzésem,hogy igazán jó barátnők lehetünk majd mi még.
Voltunk fagyizni is.Annyi fagyit kaptam,hogy megenni is alig bírtam.
Felfedeztük az Árkádot is.
Elmentünk Petrik házához is.A szívem mindig összeszorul ha Petrikre gondolok.Jaj kicsi Petrikem.Annyira hiányzol nekünk.
A vásárt sem hagyhattuk ki a repertoárból.Kicsit bóklásztunk de nem vettünk semmit XD jól van na,nem mindig kell venni valamit.Bár a baba részen elnézelődtünk,talán bővül a család? hahaha
Voltunk a Plázában is.Jaj a Rossmannban miket vettünk.Hahaha.Nagyon komoly volt az a gumi be kell látni.Ajánlom annak aki feltalálta azt a fajtát hahaha
Olyan jó délután "szundizni" veled.Te delfin idomár haha.Naugye én is tudtam neked új dolgokat mondani.
Annyira köszönöm amiket kaptam tőled a szülinapomra.Annyira szép a képeslap és a poszterről nem is beszéltem még.Csodás rajta amiket odaírtál.
Nagyon szeretlek Mr delfin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES