Oldalak

2009. június 16., kedd

Hogyan teltek ez együtt töltött napok?

El sem lehet mesélni,hogy milyen vele élni.Szebb nem is lehetne az életem vele,megtaláltam azt akire mindig is vágytam.Reggel arra ébredek,hogy mellettem pihen,hallom ahogy szuszog,érzem ahogy átkarol.Szeretem ébresztgetni.Minden reggel csókkal ébresztem és persze az elmaradhatatlan poci simizéssel XD Úgy hív ilyenkor,hogy Lustikám.Kelne már fel de nem hagyom azt mondom csak még 5 perc.Tudja,hogy ez nem 5 perc lesz de marad még velem.
Mindig sokkal előbb kikel az ágyból,mint én.Szinte úgy imádkozik ,hogy keljek föl.Minden reggel a kávéjával indul amit én szoktam csinálni neki pontos recept alapján :) Még a kalácsot is én margarinozom meg amit megeszik.Ő az én kis babukám ki kell szolgálni XD Jó,jó.Ez nem kiszolgálás csak szereti ha én csinálom meg neki amit megeszik és megiszik.
Reggeli közben is olyan,mint bármilyen más helyzetben.Annyit viccelődik és az a fránya delfin kuki az elmaradhatatlan témák közé tartozik mindig XDDélelőttből nem sok marad,mert amire felkelünk közel járunk a délhez,főleg amire meg van a reggeli már szinte dél.
Mindig elkísérem amikor elmegy cigizni.Olyankor betámadom a folyosón és amit művelek vele XD Olyan szorosan magamhoz ölelem,hogy érzem ahogy dobog a szíve(mást is érzek olyankor hahaha).Majdnem megerőszakolom úgy kell elmenekülnie XDEbédkor is én merem neki a kaját,mert különben nem hajlandó enni.Ilyenkor is annyit nevetek a poénjain.Mindig meglep valamivel amit még nem tudtam róla,sokat tanulok tőle minden nap.Ha együtt vagyunk sokkal kevesebbet netezünk.Szinte alig vagyunk net közelbe.De szerintem ezt észre is lehet venni,mert nem lehet ilyenkor minket látni msn-en.
Igazán talpraesett.Bármit kell intézni mindig önként magára vállalja.Ennek nagyon örülök,mert nem szeretem a dolgokat intézni meg eleve jobban szeret eltársalogni az emberekkel.Az este egyik nagy eseménye a fürcsi.Hát igen sok mindent lehet a fürdőszobában csinálni a fürdésen kívül is XD Csak estefelé vagyunk általában neten,akkor is Zsolti van fenn,mert én hamarabb ágyba bújok.De ő sem bírja sokáig elnézni,hogy én már az ágyban vagyok és ő nincs mellettem.
Igazi főnyeremény az ágyban is.Mindig vigyáz rám.Nem durr bele módra mennek nála a dolgok.Mindig valamilyen érdekességet mutat.Pont ő az a típus akivel nem lehet megunni a szexet.Imádok vele lenni,főleg amikor nem alszunk el XD Aludni is csodás vele,mert mindig hozzá bújok és hihetetlen ahogy melegít.Mindig fázok...És közbe simiz,jaj de szeretlek Bambika.Ha esetleg elfordulok akkor ő fordul utánam és karol át.Bambika! Imádok veled tölteni minden percet.Örökre veled akarok lenni! Sosem hagylak el! Mi egy igazi család vagyunk.Egy tündérmese veled az életem.Szeretlek örökkön örökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES