Oldalak

2009. június 29., hétfő

Öszekaptunk

A Jácint feltűnésével egybekötve általában mindig vita alakul ki köztem és Zsolti között.Ez az este is így történt:(Fellépett a Jácint msn-re előadta nekem,hogy hova tűnt arra a pár napra.Én egyből a Gergő hogyléte felől érdeklődtem de olyan volt,mint mindig: közönyös. Nem érdekelte,hogy a saját bátyját majdnem megölte.
Arra volt kíváncsi,hogy mi a helyzet velem és Zsoltival.Mondtam neki,hogy minden a legnagyobb rendben van főleg most,hogy egésznap tudjuk a másikat hívni.Említettem neki,hogy pár perccel azelőtt,hogy rámírt kaptam a Zsoltitól egy tök édes dolgot.Az egyik képemre egy verset írt.Csudi szép.Fogta magát a Jácint és ráírt Zsoltira és elkezdtek vitározni egymással.Zsolti megmondta neki,hogy majdnem a kapcsolatunk ráment arra amikor előadta a Horvátországi hazugságot nekem.Erre a Jácint csak annyit mondott,hogy előbb a Zsolti nézzen magába ha hazugságokról van szó...Zsolti alapjáraton utálja a Jácintot amit valamilyen szinten meg is lehet érteni hiszen senki sem szereti a barátnőjének az expasiját főleg akkor nem ha még meg is ütötte őt.Zsolti ideges lett majd a következő mondatok kíséretében kilépett:
EMOEMO üzenete:
na jó csevegést én kilépek a körből tudjatok beszélni azt meg,hogy miért küldenéd át azt te tudhatod én nem hiszen mondtam ő más a szemedben és az életedben,mint én jóéjt szia

Miközben ezt olvastam majdnem elájultam.Soha nem tett olyant,hogy nem várta meg,hogy elköszönjek tőle vagy azt mondjam szeretem.A szívem is félre vert úgy megijedtem.Fogtam magam msn-en még ráírtam a Palkóra akivel dumáltam,hogy mennem kell ill. megmondtam a Jácintnak,hogy nem akarok vele többet beszélni és egyből a kezembe kaptam a telómat miután msn-ről is gyorsan leléptem.A telóm kéznél volt hiszen ott van mellettem az ágyamnál,hogyha keres a Bambim akkor egyből feltudjam venni.
Elkezdtem sms-t írni amikor megcsörrent a telóm...Zsolti volt.Teljesen elkeseredett,mondta,hogy sosem tett olyant,hogy kilép anélkül,hogy megvárja elköszönök e tőle de most megtette,hogy ,megtudja ki a fontosabb ő vagy a Jácint.Hiszen ha nem hívom fel akkor biztos a Jácinttal beszélgetek tovább a neten és akkor ő kevésbé fontos.
Ismét megkaptam,hogy a Jácint a fontosabb.Hiába mondtam,hogy épp sms-t írtam és csak azért nem hívtam,mert nem akartam hajnali 1-kor felverni náluk senkit a telóval.Tudom....ha valami fontos akkor nem azt kell nézni,hogy mennyi az idő vagy kit verünk fel hanem azt,hogy az illetőt minnél hamarabb elérjük.Tudom,fel kelett volna hívnom nem pedig sms-t írni amit ugye el sem küldtem neki hiszen az írása közben hívott fel.Nem hívtam fel...tudom hiba volt.Múltkor is olyan 10 körül felhívtam és felébresztettem a hívással Vivit.Majdnem leszakadt a pofám,hogy annyi eszem van,hogy egy 2 és fél éves kislányt felkeltek amikor már régen aludnia kellene.Most is a tudat idegesített,hogy a kis pöttömöt felverhetem....Sajnálom ilyen vagyok.Eleve utálok bárkit is felhívni főleg azzal a tudattal,hogy felébreszthetek valakit a hívásommal.Zsolti eleve ideges volt,mert a Jácint előtt is olyan témánk volt amin mindketten elgondolkoztunk de nem jutottunk vele kapcsolatban megoldásra...Én is ingerült voltam azért amit a Jácint tett a Gergővel ill. azért,hogy fogta magát kilépett és azt hiszi,hogy a Jácint a fontosabb.Addig addig magyaráztunk,hogy fogta és lerakta.Na ez volt az a pont ahol tényleg nagyon ideges lettem.Fogtam magam visszahívtam és mindketten elmondtuk a bánatunkat.
Elmondtam neki,hogy hogyan gondolhat olyant,hogy a Jácint a fontosabb hiszen ebből semmi sem igaz csak beképzeli magának.És ha ennyire fél tőle akkor megnyugodhat hiszen annyira ideges vagyok a Jácintra,hogy nem akarok többet a Jácinttal beszélni.Zsolti pedig elmondta,hogy az életében a mumus a Jácint aki ha feltűnik mindig veszekszünk..és ő ezt nagyon nem szereti.Fájt neki,hogy nem hívtam fel(mondtam neki,hogy mért nem hívtam erre azt mondta azok csak kifogások...lehet így van,nem tudom).Fél,hogy a Jácint fontosabb az életemben,mint ő.Végül is megbeszéltük a dolgot,mint mindig és már szép szavakkal váltunk el egymástól.
Ez mindig így van.Ha kisebb vita alakul ki közöttünk akkor is megbeszéljük azt,hogy a 2 félnek mi fáj és ráébredünk a lényegre.Arra,hogy mindent meglehet beszélni és ami a legfontosabb arra,hogy imádjuk egymást és nem tudnánk soha egymás nélkül élni.Drága kicsi Bambimnak:
Ne haragudj,hogy úgy reagáltam.De,mint már te is mondtad ma a telóban nem csak én hoztam akkor rossz döntést hanem te is.Megígértem,hogy most már én is kereslek nem csak te engem.Jaj kicsi Bambim.Annyira de annyira hiányzol és annyira de annyira imádlak.Nagyon várom,hogy ismét magamhoz ölelhesselek.
SZIK Zsolti<3
SZ=szeretlek I=imádlak K=kívánlak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES