Oldalak

2009. május 31., vasárnap

Közel a halálod évfordulója

Még elkezdeni is nehezemre esik,de írok hátha kicsit könnyebb lesz....de nem lesz könnyebb csak még jobban égnek a szívemben az emlékek.Nem értem és sosem fogom megérteni.Miért tetted? Mondtuk,hogy segítünk,de te nem éltél vele.Erős ember voltál,erősebb bármelyikünknél majd amikor jött a baj nem hagytad,hogy segítsünk.RÍNem,nem,nem értem.Bár csak egy rossz álom lenne de nem az.Mindig remélem,hogy felébredek és azt mondják,hogy várj egy percet mindjárt találkozhatsz vele.De sosem mondják ezt RÍ.Mindennap szembesülök a hiányoddal.Elviselhetetlen amit okoztál nekünk.A családodnak is hiányzol,te voltál az akire mindig számíthattak és most az az erős pillér hiányzik nekik.RÍ
Tudtuk ott a baj és nem tudom hol rontottuk el.Talán te vagy az egyetlen aki megtudná mondani de már nem tudod.RÍ Talán máshogy kellett volna segítenünk,jobban odafigyelni? Vagy? Vagy? Egyszerűen nem tudom.Talán az én hibám is.RÍ Ha máshogy próbállak megmenteni talán most is hallhatnám a hangodat.RÍ
És az a nap.RÍ Megtalálták a holttestedet aminek a látványa.Istenem borzalmas.Miért tetted? Jaj.RÍRÍRÍÉs akkor ott volt a temetésed.Jaj.Én annyira sajnálom az egészet.RÍDe remélem neked ott már jobb.Sosem fogunk elfelejteni.RÍ

Elvesztett a világ egy csodálatos embert,aki az emo társadalom egyik alap pillére volt.Sokat tanultam,tanultunk tőle.Ez voltál nekünk:igaz barát,testvér,társ és még ezeknél is több.Nyugodj békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES