Oldalak

2009. június 12., péntek

Drága kicsi Bambimnak

Drága idomárom azt sem tudom hol kezdjem.
Nincsenek szavak arra amit irántad érzek.Te vagy az életem,te vagy akiért élek,te vagy a vidámság,te vagy a támaszom az életben,te vagy akire mindig is vártam. Imádlak örökkön örökké,sosem hagynálak el,imádlak babukám.
Olyan csodálatos volt az idő amit veled töltöttem.Életem legszebb napjait köszönhetem neked.Minden pillanat csodálatos volt.Jó veled kéz a kézben sétálni,jó veled csókolózni és isteni veled az ágyban is.Nem tudom elmondani,hogy mit érzek amikor velem vagy.De nem is akarom magyarázni,mert te szavak nélkül is tudod mit érzek.
Örülök,hogy te lehettél nekem az első.Csodálatos volt veled lenni.Olyan amilyenről minden lány álmodozik.Szerintem az ágyban is verhetetlen párost alkotunk.Remélem neked is jó nem csak nekem olyankor.Fantasztikus vagy egyetlenem.
Te vagy nekem az első és te is maradsz nekem örökre.Tudom te is szeretsz ezért is tervezzük a közös jövőnket.
Csodálatos lesz majd veled élni,alig várom,hogy minden este veled aludhassak el és melletted ébredhessek.Minden napomat veled fogom megosztani.Ezek már nem mindennapok hanem csodák.
Hihetetlen,hogy mennyire várom,hogy velem legyél minden nap.
Olyan jó lesz egyszer amikor majd együtt élünk.Majd remélem egyszer elveszel feleségül,mert szeretnék delfin né lenni XD Remélem majd lesznek gyerekein is.
Csodálatos volt a mai meglepik rengetege is.A világon én vagyok a legboldogabb,hogy nyilvánosan vállalod a kapcsolatunkat.Tudom ez neked nehéz lépés volt,mert rettegnünk kell a sok csajtól aki beléd van habarodva.Féltesz nehogy nekem származzon bajom a kapcsinkból.De te is tudod nekünk senki sem árthat.
Arra teszem fel az életem,hogy boldoggá tegyelek remélem sikerrel fogok járni.
Örökkön örökké szeretlek egyetlen Bambim,a te babád<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES