Oldalak

2009. június 27., szombat

Na végre

Olyan jó,hogy mindenre van megoldás:)Végre non stop tudjuk egymást hívni.Olyan jó,szinte egésznap telózunk.Imádok a hangjára lepihizni.Még a kádban ülve is velem beszél hihihi
Anyu beszélt a Csabával és azt mondta már nem érdekli a dolog és ha itt is van Zsolti nem fog országolni.Még mindig félt,hogy megfogom bánni de én tudom,hogy nem fogom sosem megbánni:)Csaba! Ha ezt olvasod akkor csak annyit szeretnék mondani,hogy köszönöm. Köszönöm,hogy végre elfogadod a helyzetet és hidd el nekem,hogy ha egyszer leülsz vele beszélgetni és nem azt látod benne,hogy ő az a fiú akit szerinted lehet majd egyszer megbánok akkor észre veszed,hogy ő egy rendes emberke,adj neki esélyt kérlek.Nagyon intelligens fiú és mindenről ellehet vele beszélgetni.Egyszer még jó haverok lesztek tudom.Most olyan szuper lesz,hiszen visszajöhet Zsolti és megint élhetjük együtt a mindennapokat.Olyan szuper lesz.Most itt a nyár és annyi időt tölthetünk majd együtt.Ha pedig jön majd a suli akkor Zsolti dolgozik én pedig majd tanulok.Aztán majd éljük a kis életünket szeretetben,boldogságban:)Nagyon szeretlek kicsi Bambim.Én megmondtam neked,hogy minden rendben lesz.Nagyon várom,hogy megint sétálgathassak veled Pécs utcáin<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES