Oldalak

2009. június 3., szerda

Ne haragudj de nem bírtam tovább

Amikor ezt olvasod én már nem leszek:(

Sokak szerint szánalmas búcsúlevelet írni,de nem érdekel mások véleménye.Én megteszem,mert azt akarom,hogy tudd téged szerettelek a legjobban az életemben.Sajnálom,hogy nem ismerhettelek tovább de elegem lett a szenvedésből nővérkém és megteszem.Most is sírok,mert tudom mekkora fájdalmat okozok neked de nem akarom,hogy egy halovány Petrikre emlékezz aki egy roncs és ápolnod keljen.Nem leszek senkinek a terhére.Sem a te terhedre sem a szüleimére.

Miért teszem?
Te vagy az aki tudja jól.Te vagy a lelkitársam aki mindent tudott rólam,aki megértett.De ismét itt ez a betegség és tudod még a történtek.Nem lennék teljes értékű ember és így inkább nem is leszek semmilyen.Amikor a betegségem egy ideig megszűnt megfogadtam,hogyha ismét felbukkan véget vetek magamnak.És tudod holland vagyok:Je Maintiendrai- fenntartom.

Nem tehetsz róla.Tudom magadat fogod hibáztatni de ez az én döntésem volt.Ne hibáztasd magad,te mondtad,hogy jobb lesz,segítesz de ez az én döntésem,te csak egy áldozat vagy.Egy áldozat akit mindenemnél jobban szerettem,nővérkém nem bírom már.

Félek,hogy megakadályoznak ezért úgy teszem,hogy biztos sikerrel járjak.Te is tudod szerettem a csillagokat nézni onnan.Ott is lelem halálomat.Már előre megterveztem mindent:lógni fogok.Azért ezt választom,mert az életben sem kaptam levegőt.Nem voltam átlagos,kihasználtak,csak a pénzem kellett,amikor pánikbetegségem volt nem kaptam levegőt.Nem akarok úgy meghalni,hogy kapjak levegőt,stílusosan távozok.

Szépen felöltözök,EMOhoz méltóan megyek el,mire ezt befejezem neki is látok.A gyűrűnket magammal viszem a sírba,hord te is és veled leszek.Ne sírj.Jobb lesz nekem.A temetésemre se muszáj,hogy gyere,nem akarom,hogy sírj miattam,nem akarom,hogy szenvedj.Bár tudom ezzel is téged bántalak a legjobban.

Most már tudod miért kértem,hogy írhassak ide.Kiderült a kérésem célja.Itt akartam neked üzenni.

Sajnálom,hogy a szülinapod is elrontottam.Megtalálod az ajándékodat a szobámban,tudod ott.Erről még gondoskodtam.

A szüleim is megértik majd.Neked lesz a legnehezebb de a barátok majd segítenek.

Nem félek.Tudom jobb lesz.Te se félj.Megnyugszom örökre és vigyázni fogok rád.Én leszek a te angyalod aki őrzi minden léptedet.A többiek majd megvigasztalnak mivel én már úgysem tudlak.

Még az álmunk is egy volt.Ennél nincs is jobb példa rá,hogy mennyire azonosak voltunk.

Te legalább éld úgy az életed,hogy értelmét lásd.Róla tudod mi a véleményem..de majd most eldől legalább ő is.

Az utolsó másodpercemben is rád fogok gondolni.Sajnálom,hogy megteszem és,hogy nem lehettem veled többet.Annyi mindent akartam elmondani és tanítani neked,tanulni tőled.De most már késő.Ha hallgatod a közös számunkat veled leszek.

Örökre szeretlek:
Öcsikéd Petrik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES