Oldalak

2009. június 28., vasárnap

Titanic

Nem tudom miért de ez a film mindig is nagyon tetszett.Azt hiszem este megfejtettük Zsoltival a titkát ennek...Épp az tetszik nekem ebben a filmben,hogy hasonló a sztori,mint nálam és Zsoltinál....Hiszen itt is két külön világból érkező ember szerelméről van szó amit mindenki mindenféle módon próbál gátolni siker nélkül.
Nálunk is ilyen,hiszen eleve sok mindenben különbözünk egymástól de ugyanakkor ugyanolyanok is vagyunk.Ezt szerintem most sokan nem fogják érteni de nem baj XDMás felé élünk,más a baráti társaságunk,más dolgokban vagyunk jártasak,más dolgok történtek velünk,más kapcsolataink voltak....de mégis mindennek ellenére szeretjük egymást,ugyanazokat szeretjük ill. nem szeretjük,gondolkodás módban is hasonlítunk és még sorolhatnám jó ideig....Szép volt a film de akkor is sokkal jobb lett volna úgy nézni,hogy mellettem ül az én kis Bambim.Na majd mikor megint itt lesz velem akkor megnézem vele is a filmet XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES