Oldalak

2009. június 12., péntek

18.szülinapom

Sok embernek a 18. szülinap valami hatalmas dolgot rejteget.Sokan ilyenkor hatalmasat buliznak,én nem hagyományosan ünneplek.Tegnap összeültem a bandával.Jácint,Gergő,Peti,Barna és Dév a világ legjobb barátai.Annyira aranyosak voltak.Csütörtökön ünnepeltünk,mert ma már a fiúk erre-arra elmennek.A tesók haza,a Peti Németországba a Barnáék meg a Balatonra a rokonaikhoz.A Jácint csinált nekem tortát.Ki gondolná a kis beteg,fasz alakú tortát csinált nekem.Nagyon jót nevettem amikor megláttam.El kell mondanom,hogy annak ellenére,hogy a torta kicsit extrém alakú volt meg kell hagynom nagyon finom volt.Kaptam a fiúktól meglepiket is.Annyira kedvesek hozzám.Szeretlek titeket fiúk.Kaptam:parfümöt,egy tupír fésűt(egy emonak elengedhetetlen XD),olyan köröm lakkot amilyent még nem is láttam,egy tiszta hosszú dobokóckás fülbevalót,egy pikk alakú fülbevalót(azért különleges számomra,mert Jared Letonak a körmére ez a jel van általában festve),egy gyíkos medálos láncot(hónapokkal ezelöt kinéztem a boltban),egy punk láncot(nagyon dekoratív köszi Gergő),és egy szuper koponyás láncot.Annyira köszönöm fiúk.Imádlak titeket.
Jókat beszélgettünk azon a délután,örülök,hogy örültök a boldogságomnak és nagyon köszönjük,hogy azt kívántátok,hogy legyünk boldogok.Azok vagyunk és azok is maradunk örökre. A szülinapom napja nem kezdődött jól sajna.Szegény Bambimat leosztották miattam,mert elaludtam és felhívott ami nagyon nem tetszett valakinek.Annyira sajnálom Bambika,hogy "ő" nem hagy békén téged.És miattam kaptál.Nagyon féltettelek,tudom mennyire megrázott lelkileg,hogy eltűntem msn-ről és a telóm is kikapcsoltam.Sosem hagynálak el és ezután a nap 24 órájában bekapcsolva tartóm a mobilom.Te voltál az első aki boldog szülinapot kívánt nekem,köszönöm kincsem.
Reggel a te búgó hangodra ébrettem.Imádlak,szeretlek.Mindig örülök ha hallhatom a hangodat.
Miután beszéltem Zsoltival elaludtam és 9kor keltem fel.Akkor is azért,mert apum megjött a boltból.Negyed 10re kellett a Kerohoz leérnem.Olyan sprintet nyomtam,mint még soha.Kicsit elkéstem de nem haragudott rám az ofő.
Előre paráltam az állatkerttől,mert amikor oda megyek mindig rosszul vagyok.Nem bírom a buszt,nagy volt a tömeg,nem volt ülőhely majdnem elájultam.Már nem láttam,nem hallottam.A szerencsém az volt,hogy az ofő mellettem állt és időbe észrevette,hogy gáz lesz.Csinált nekem helyet.Kaptam egy marék szőlőcukrot utána már kicsit jobb lett.
Nem kis riadalmat okoztam a népkörében az biztos.Én ezt már megszoktam de egy kívülállónak ijesztő lehet ezt látni.Az állatkert a szokásos volt.Olyan amilyen mindig.
Örültem amikor hazaértem,mert beszéltem a Bambikámmal.Lepihent,követtem a példáját és én is azt tettem.Ismét a búgó hangjára ébredtem.
Ma szűk családikörben ünnepeltem.Anyum,apum és hugim voltak itt.Hiányzott innen a családom egy fontos tagja Zsolti.De tudom,hogy mindent meg tesz,hogy velem legyen épp ezért nem keseredek el egy pillanatra sem.
Ettünk tortát bár nekem egy kicsit tömény volt.Jól van na én akartam fojtogatós tortát.Így kezdődött a nagykorúságom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES