Oldalak

2009. június 12., péntek

Hétfőn a "kerti parti"

Gondoltam én azon a napon is,hogy nem kell felkelnem.Eleve azt sem tudtam mi merre van ezért a kedves barátnőm Zsófi segítségét kértem.Megbeszéltük hol talizunk de amire odaértem 2 busz is kelett.Jól van na nem járok busszal,a belváros közepén lakok nem vagyok rászorulva.A talin már nem volt olyan kilátástalan a helyzet hiszen Zsófi és Evelin is velem volt de így sem tudtuk merre kell menni,mert a Babették elhagytak minket.De azért odakeveredtünk.
Részemről nem sok értelme volt elmenni paprikás krumplit enni hiszen annyian voltunk,hogy a konyhában nem tudtam segíteni bár a végén segítettem mosogatni az Evelinnek.Alapjában véve elvoltam amíg ott voltam.Ücsörögtem,beszélgettem a Zsófival de enni sem volt kedvem...Hiányzott az én kicsi Bambim.Épp úton volt hazafelé.Minden pillanatban csak rá gondoltam és elmélkedtem az együtt töltött napokra.Imádlak kincsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES