Oldalak

2009. június 28., vasárnap

Érzelmi zsarolás

Talán ezt tartom a világon a legundorítóbb dolognak.Visszaélni azzal,hogy valaki érzelmes.....Undorító komolyan mondom,ennél aljasabb dolog nincs is.Miért jutott pont most ez a téma az eszembe? Nos ezért:
Zsoltinál alkalmazzák ezt a szart....A sok csaj azzal törtet előre,hogy "jaj Zsolti megölöm magam,mert nem vagy velem."Ennél nagyobb szart még soha nem hallottam.Lehet megfogom kapni,hogy érzéketlen vagyok,hogy ezt ide leírom de épp azért írom le,hogy bizonyítsam az embereknek ez a zsarolosdi egy nagy szar.
Azt mondogatják neki,hogy "Jaj te már döntöttél vele vagy és nem velem akkor inkább megölöm magam." Ez lenne egy normális ember felfogása? Mert szerintem nagyon nem.És kikre jellemző ez a magatartás a 14 évesekre illetve a még fiatalabakra.Jellemző...Ebben a korosztályban találhatóak olyan lányok akik így próbálnak meg kapcsolatokat kizsarolni.Nekem ez a magatartás nagyon idegen hiszen én sosem zsaroltam senkit főleg nem ilyennel....valakit szerelemre zsarolni nem lehet és nem is normális aki ilyenre adja a fejét.
Nekem is volt nem egy olyan fiú ismerősöm akivel összejöhettem volna de tudtam,hogy boldog párkapcsolata van ezért fogtam magam és nem is próbálkoztam.Sosem süllyedtem volna arra a szintre,hogy azt mondjam "Figyelj Barna te vagy életem szerelme és megölöm magam ha nem vagy velem".Szánalmas valakit halállal zsarolni azért,hogy elhagyja a barátnőjét.Mi a legjobb bizonyíték arra,hogy az ilyen embereknek csak a szája nagy? Az,hogyha igazán szeretek valakit és belehalok abba,hogy nem lehet velem akkor azt csendben teszem nem pedig zaklatom vele az illetőt.Hiszen elméletben szereti ezt az embert akkor nem akarj terhelni azzal a fájdalommal,hogy megöli magát...Annyi lány fenyegetőzött már ezzel...Azzal,hogy,"megölöm magam ha vele jársz","megölöm magam ha talizol vele","megölöm magam ha lemész hozzá Pécsre","megölöm magam ha vele élsz".....És hányan tették meg? Egy sem.Kedves kislányok,lássátok már be keresetek magatoknak más játszó pajtást de őt se zaklassátok majd a gyerekes játékaitokkal.Megdöbbenésemre Zsolti azt mondta,hogy ez a fenyegetőzés egy emo lánynál máshogy működik hiszen az emo lányok érzelmesek....Ez volt az amin teljes mértékben meglepődtem.Igen.Az emo lányok érzelmesek de nem ilyen módon.Egy emo lány épp az ellenkezője egy feljebb említett lánynak.Hiszen aki ezt a stílust képviseli az pontosan tisztába van az érzelmek fontosságával és azzal,hogy mekkora fájdalmat lehet okozni halállal fenyegetőzéssel illetve azzal ha valakit elszakítunk a párjától.
Aki emonak látszik és mégis ilyennel fenyegetőzik az nem emo hanem egy pózer picsa!
Ha valakit megbántottam ezzel a bejegyzéssel akkor sajnálom de ezt gondolom és senki kedvéért sem hallgatom el az igazságot.Remélem mindenki tanul belőle valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES