Oldalak

2009. augusztus 27., csütörtök

Barátnős nap:D

Sok olyan dolog van amit meg lehet osztani egy pasival.De egy pasi sosem tölthet be olyan szerepet,mint egy barátnő:) Vannak olyan dolgok amiket a lányok csak lányokkal a pasik meg pasikkal tudnak megbeszélni,azt hiszem ez így van jól.
Találkoztam Zsófival.Zsófi is olyan,mint én.Szeret beszélgetni(a megfelelő emberrel) és szeret sétálgatni(nem csiga tempóban hanem tempósan).Ő az egyetlen ember aki ugyanolyan iramban halad,mint én:)

Megbeszéltük kivel mi történt nyáron,ki hol volt,mi a helyzet a pasikkal,ki mennyi fagyit evett.

Ó fagyi.Miután fél Pécset bebarangoltuk elvittem a Zsófit egy helyre ahol olyan fagyit árulnak,mint sehol.Utazó fagyit:) Édes tölcsérből készítenek egy kis "csónakot" és ebbe teszik a finomságokat 500 Ft-ért.

Sok fajta van de mi a következőt választottuk:"csónak",gyümölcs darabok,tejszínhab,cukor szirup,torta dara,vérnarancs fagyi,sárgadinnye fagyi,és csokiból ilyen kis dísz.Olyan fini volt,na jó főleg nekünk,mert fagyi mániások vagyunk.Bár a vége felé már azt éreztem nem bírom megenni.Nagyon tömény volt:S
Bennünk volt a tudat azonban,hogy mindjárt suli:S Az idei év komplikáltnak ígérkezik,munkával tele.

2 megjegyzés:

  1. Szia Adél!

    Hogy-hogy mostanában kevesebbet írsz a blogba? Régebben volt, hogy szinte mindennap írtál.. :S most igaz kicsit nyugisabb az életed , hiszem Zsolti veled van... de jó lenne téged olvasgatni napról napra megint. :)
    Üdv Princess :)

    VálaszTörlés
  2. miért nem írsz?
    ennikek

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES