Oldalak

2009. augusztus 24., hétfő

AFC reklám

Értesültem az Anti Fitness Clubból Tominak egy újabb megmozdulásáról és gondoltam felhívom rá a figyelmet hátha érdekel valakit,esetleg újabb rajongókat szerezhetek Tominak illetve az AFC-nek:)

Tomi Tóth Gabival énekel egy duettot.Dallamos az új szerzemény és Tomi megjelenése páratlan(meglepő de szerintem aranyos).

Szerintem amint a Viván látható lesz a klip 2 hetet sem adok arra,hogy az első helyig küzdje magát.

Itt a link amin tudtok látni egy kis előzetest:)

http://antifitnessclub.blogzona.hu/archives/2009/08/23/Tomi_duettet_enekelt_Toth_Gabival/

És a legjobb hír! Figyeljétek a Vivát és reggeltől ezt az oldalt,mert az AFC Bárhogy szeretnéd című számának klipje elkészült!

Jaj nem bírom kivárni,hogy lássam!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES