Oldalak

2009. augusztus 14., péntek

Keszthely day 5:)

Úgy volt,hogy reggel korán kelünk és elmegyünk az Afrika Parkba de egész este szakadt és így nem mentünk mivel a park csupa fű,dagonyázni meg nem akartam szóval a nap nagy része nem volt túl izgalmas.

Olyan fényképezős hangulatom volt reggel szóval elkaptam az Alízt,berángattam a tükör elé és közös képeket követeltem.Lassan nem rettegek gy fotótól hanem élvezem ha fényképezhetek vagy ha fényképeznek:D Ki hitte volna?!?
Este felé elmentünk naplemente hajókázni.Tök jó volt.Olyan romantikus fílingje volt.Bújtam is mogyihoz 1000-el.Alapjáraton nézve tengeri beteg vagyok de most ez nem jött ki rajtam nem is bánom valahogy...Szép volt a Balatoni naplemente.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES