Oldalak

2009. augusztus 10., hétfő

Keszthely day 1:)

Ennek a napnak bőséges történése van.Sokat gondolkoztam ezen az egész blog dolgon.Sok érv van az mellett,hogy ne folytassam de az mellet is,hogy igen.Mivel a későbbiekben is ezzel szeretnék foglalkozni illetve a médiával,és a blog a gyermekem úgy döntöttem,hogy nem csak rendszeresebben fogok írni hanem többet is,fogok témákat felvetni illetve rengeteg képet szeretnék felhasználni annak érdekében,hogy ne csak egy szöveg táruljon elétek hanem képi világ is.

Épp ezért a honlapomra a nyaralásról illetve amiről csak lehet teszek fel képeket.Rendszeres újdonságokat lehet majd tapasztalni.Egyenlőre a nyaralás körül forognak majd a képek.Mindennap sok-sok új képet láthattok.
Na de térjünk a nyaralás első napjára.

Mint lenni szokott mindent az utolsó percre hagytam és nagy kapkodások közepette szedtem össze a cuccokat.Jó nőhöz méltóan(akinek nem inge az ne vegye magára de szerintem többségében így vagyunk vele)annyi cuccot pakoltam,hogy alig bírtuk a vonatig elcibálni.

Az otthon maradtakat(azaz a hörcsögöket) bőséges táplálékkal láttunk el és könnyes búcsút vettünk tőlük XD
Az utazáshoz természetesen emo külsővel indultam.Ez miért is érdekes részlet? Mert én az az ember vagyok aki azt húzza fel ami tetszik neki.Ha aznap éppen olyan ruhához van kedvem aminek semmi de semmi köze az emohoz akkor is felhúzom hiszen nem a külső dominál hanem az aminek az ember ott bellül vallja magát A vonaton a jegyünk a másod osztályra szólt de Zsolti felszállásnál észre vette az első osztályon,hogy van egy kabin ami 5 személyes.Mi is ennyien voltunk(én,Alíz,Zsolti,anya,apa) és nagyon megtetszett neki a kis zug ezért elment és elintézte a kalauzzall,hogy első osztályon utazhassunk annak ellenére,hogy a jegyünk nem oda szólt.Ezt szeretem benne.Ha akar valamit akkor azt megszervezi és elintézi.Ebben a kis kabinban azért jobban éreztem magam,mint ha mindenki hallotta volna azt a sok hülyeséget amivel "uti társaimat" szórakoztattam. XD
A vonat út nem ígérkezett rövidnek reggel már 7 kor kellet indulni és 4 óra út várt ránk.Mondjuk sok mókát ötöltünk ki erre az időre.Majd ti is meglátjátok amint leírtam őket:)
Láttunk egy mini farmot.Olyan aranyos kis családias jelenetnek voltam a tanúja.Sok kis csibe rohangált a mamája körül és ez még nem minden.A tyúk hátán utazott egy a sok kis jószág közül haha.
Sok közös kép is született íme néhány: Ó igen...szóval unatkoztam kicsit és ez lett belőle.Itt éppen grimaszolok azért ennyire még én sem nézek ki alapjáraton ortopédul egy képen. Kicsit fárasztott a folyamatos fényképezés mindenkit ezért megérdemeltünk egy kis pihenést.Mindenki feküdt mindenkin XDVett Zsolti még az állomáson nyalókát.Egész vicces dolgokat műveltünk szegény áldozatunkkal haha.

És most valami nagyon komoly dolog következik.A vonat éppen állt amikor is a következő csodát pillantottuk meg.A szekeret ugyebár általában lovak vagy szamár esetleg öszvér húzza.Ez most is így történt.Azonban a szállítmány nem volt mindennapi.A szekéren egy trabant utazott haha.Hogy lehet valami ekkora poén?!?Szerintem ez a kép napiszar gyanús XD
A vonat,mint lenni szokott késett de nem ez a lényeg hanem az,hogy megérkeztünk.A szállásunk szép és remek helyen is található.Itt van a Balaton parton(nem messze onnan ahol az osztállyal voltam),mellette van a strand és a bazár sor szóval rettegjenek az árusok,mert kifosztom őket :)

2 szobát kaptunk.Egyben van apum,anyum és Alíz illetve egyben én és Zsolti.Tök jó,mert egymás melletti szobákat kaptunk és így ha kell valami akkor csak pár méter nem kell mondjuk emeleteken kersztül-kasul vágtatni.

A szobánkban megláttam egy "hatalmas" tükört.Nálam otthon nincs ekkora épp ezért egyből eldöntöttem nekem tükrös képek kellenek.
Mire kipakoltunk(én még mindig nem igazán) arra maradt erőnk,hogy elvonszoljuk magunkat az étterembe kajálni ahol egyből jól indítottak.A számlára nem írtak rá egy korsó sört szóval van egy grátisz sörünk.

Lementünk a strandra is.Vettünk egész hétre strand bérletet így ki-be mehetünk amikor kedvünk tartja.Nagyon szép képek születtek itt is.
Történt egy meglepő eset is.Egy "óriás mellű" néni lekapta a felsőjét és ott zuhanyozgatott.Kicsit váratlannak találtam ezt az akciót:O

Gondoltuk este elmegyünk kicsit csavarogni.Én,Zsolti és Alíz a központ felé vettük az utunkat de kb. 50 méter után az időjárás megakadályozott minket ebben,mert jött a zuhi:S

Mivel nem tudtunk császkálni maradt az alvás és a gondolatok vajon a holnapi nap mit tartogathat.
Még több képet lehet látni a honlapomon a képeim között
vagy Zsolti honlapján:
Ha valamelyikünk oldalán jártál nagyon megköszönném ha a vendégkönyvben tudatnád is ezt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES