Oldalak

2009. augusztus 16., vasárnap

Keszthely day 7:) avagy the end

Eredetileg úgy lett volna,hogy hétfőn jövünk haza de mivel a szállást hétfőn 10 óráig el kellene hagyni úgy,hogy a vonatunk este 5 kor megy arra a döntésre jutottunk,hogy vasárnap eljövünk.A dolgokat összecsomagolni könnyebb volt,mint amikor azt kellett eldönteni,hogy mit vigyünk vagy mit nem.

Mint lenni szokott a vonat késett és a várakozást a tűző napon töltöttük.

Azzal mulattam az időt,hogy az ablakon kidugtam a buksimat és élveztem ahogy a lágy szellő simogat.Igaz néha pár muslincát is lenyeltem de ezzel most nem foglalkozok xd

Jaj mielőtt elfelejtem.Épp kihajoltam az ablakon amikor eszembe jutott egy érdekes ötlet.Arra gondoltam,hogy a kutyák lógó nyelvvel való ablakban lógásának van valami oka.Kipróbáltam én is.Az lett az eredménye,hogy a nagy nyelvlógatásban leköptem saját magamat haha.

Útközben jutott eszembe,hogy a tv-ben egy AFC-s interjú megy amit a vonaton ülve nem tudtam ugyebár megnézni....

Az út hosszú volt de megérte végre otthon lenni.

Szép és jó volt Keszthelyen lenni de azért az otthonom hiányzott.

Hazaérve eldöntöttem,hogy szeretnék egy sajtburgert enni.Persze az én szerencsém,hogy a mai napon kivételesen a Meki 6-kor bezárt.Szóval gyalogolhattunk az autós Mekibe.

Én egy sajtburit kértem az Alíz is,Zsolti meg egy szokásosnak mondható epres shake-t.Mondjuk éjfélkor vicces volt gyalogolni a semmibe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES