Oldalak

2009. augusztus 8., szombat

Idő és barátság

Azt hinné az ember,hogy egy barét akit 4 évesen ismert meg 14 évvel később nem lehet ugyanolyan kedves a szívének hiszen az emberek változnak,mindkét féllel történnek dolgok...

Bori átjött hozzám.14 éve ismerem és ő az az ember akire azt mondanám gyermekkori igaz barát.Oviba egy csoportba jártunk majd suliba is de ő átment innen középsuliba és azóta msn-en tartjuk a kapcsolatot és néha találkozunk.

Sokszor gondoltam ezen a dolgon.Sok minden történt velünk de mégis bebizonyosodott amire gondoltam.Most is olyan jól elvoltunk,mintha nem is változott volna semmi az elmúlt években.Éveket töltöttünk külön és mégis semmi sem változott.Ugyanazok maradtunk,ugyanazokat szeretjük vagy utáljuk:)

Boritól egy szívességet kértem.Azt kértem,hogy naponta ugorjon át hozzánk hörit etetni.Azért gondoltam rá,mert nagyon közel lakik hozzám,neki is van hörije illetve az Alíz is ismeri így nyugodtabban hagyja rá az állatkákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES