Oldalak

2009. augusztus 12., szerda

Keszthely day 3 :)

Eljött az a nap amit annyira vártam mentünk a hüllőkhöz és a lepkékhez.Olyan szép dolgokat láttam.Nem szokott ,meghatni egy állatkert de ez igazán tetszett:)
Kaptam egy csodás kis gyíkot Zsoltitól.Olyan aranyos.Ő az én kis fiam.Elakartunk menni marcipán múzeumba is de olyan tömeg volt,hogy nem láttunk volna semmit és ha már fizetek valamiért akkor szeretném is látni amit csak lehet.

Végre úgy voltam a vízben,hogy nem 5 percet hanem huzamosabb ideig.Végre Zsolti is bejött.Jót nevettem rajta.Én már úszkáltam jobbra-balra ő pedig a derekáig lett vizes nem tovább XD
Egy bogár utazott a popsimon haha Jól van na,nem akart vizes lenni épp ezért a popsimon utazgatott.De amikor megtudtam,hogy ott van ennek nem igazán örültem és le akartam csapni de meglépett.
Voltunk a bankban is és olyant láttam,hogy a szavam is elállt.Egy cigány csaj volt ott egy rakás gyerekkel.Épp,hogy a 9 hónap megvolt a gyerekek között.A legkisebb elkezdett sírni a csaj meg nyugodtan fogta magát felhúzta a pólóját előkapta a mellét,leült a bank mellé és elkezdte szoptatni a gyereket.Nem tudom...Szerintem ennek nem az utcán kellene zajlania.Én legalábbis tutira otthon szoptatnák nem az utcán.Ha meg a baba éhes lenne akkor legalább egy mosdóba be mennék vagy valami.Nem akarnám,hogy engem sasoljanak.

Amint hazamegyek az utam a tetkó szalonba vezet.Intézem az Alíznak majd a patkóját.Olyan szép kis rózsaszínt szeretne a szájába.

Gondolkoztam a tetkó dolgon.Hogy csináltassak vagy ne és ha igen akkor mit és hova.Döntésre jutottam azt hiszem de a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok.Mit gondoltok a tetoválásokról? Ti támogatjátok az e fajta önkifejezést?
Ismét vannak új képek:)

4 megjegyzés:

  1. a tetoválás nagyon jó dolog, te is tudod h imádom őket :D
    de az meg kurva gáz h most egy fellángolásból akarsz egy tetoválást..ezeket bánják meg később az emberek. ne ugy legyen h most akarsz tetkót és vmi semmi jelentése szar képet varrtatsz. legyen vmi olyan dolog ami számodra fontos és egy életen át akarod az emlékét magadon. ezt gondold át :)
    csingostar

    VálaszTörlés
  2. Szia Csingostar:)

    Igen tudom,hogy szereted és minden igaz amit írtál.

    Ez nálam nem fellángolás hanem hosszú évek óta tervezem csak nem tudtam mit és hova szeretnék de már megvan az elképzelés.

    Én is jelentéssel rendelkező tetoválást szeretnék nem csak egy motívumot ami szembe jön velem az utcán:)

    Puszi Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés
  3. értem..próbálj olyan mintát találni, ami kifejezi azt a bizonyos érzést, vagy azt ami miatt akrsz tetoválni. ezt most így érted ?:P na mind1. :D a lényeg h ne kapkodd el :)
    csingostar

    VálaszTörlés
  4. Nem kapkodom el:)
    Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES