Oldalak

2009. szeptember 9., szerda

Ne haragudjon senki:(

Amióta elkezdődött a suli szinte minden a feje tetejére állt és ennek a blogom illetve én magam látom a kárát:(

Felmerültek ismételten olyan dolgok amiket már akkor sem tudtam feldolgozni(Petrik) és rá kellett ébrednem,hogy naiv vagyok vagy nem is tudom igazán mi a baj velem.Becsapnak,becsapnak és becsapnak.A Jácint megint átvert és nem érzem azt,hogy önmagam lennék.

A suliban minden tanár ijesztget az érettségivel és már bemenni és félek.Ha bukás közeli diák lennék azt mondanám ez logikus para de nem vagyok ilyen diák:S 4 fölötti az átlagom és ennek ellenére nem tudom valahogy elviselni a stresszt és rosszul vagyok egész napokat.

Egész nap(már most pedig közel sincs az érettségi) tanulok és arra is alig marad időm,hogy egyek egy-két falatot egyek.Valahogy a matek bestresszel.2-es vagyok belőle.Hiába tanulom nem megy,olyan görcsöt érzek a gyomromba csak magától a matek szótól is....és akkor még az órán sem vagyok bent.

Múltkor is 5 órát matekoztam,megoldottam,értettem de jött az új anyag és SEMMIT DE SEMMIT NEM ÉRTEK!

Most is beteg vagyok ezért írok.A fülem begyúlladt és kergetem a kis rókákat.Szóval minden bajom van.

Sajnálom,hogy nem írtam de nem volt egy percem sem.Pénteken elkezdek mindent visszamenőlegesen leírni de komolyan mondom ne harizzatok csak olyan szarul vagyok és pénteken szabadulok a matek álltal okozott stressztől:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES