Oldalak

2009. augusztus 3., hétfő

Múlt kontra jelen,jövő azaz Tomi kontra Zsolt

Ez az egész szituáció olyan abszurd nekem és valahogy olyan mesebeli mégis rémisztő:S
Beléptem a freemailemre és,mint lenni szokott én vagyok tipikusan az az ember aki elolvassa a levelet de nem törli véglegesen.Már ezer számra álltak nálam az olvasatlan illetve törletlen üzik.Mentségemre szóljon,hogy ezek többségében reklámok XD

Zsolti gondolta segít nekem(mivel én magamtól tutira nem törlök ki semmit,igazán nem is érdekel) és elkezdte kitörölni az olvasott üzeneteimet illetve a reklámokat.

Azt hiszem nincs abban semi rossz,hogy törölte ezeket,nem zavar hiszen nincs mit takargatnom előle.

Egyszercsak egy ismerős e-mail címre lett figyelmes,nekem pedig egyből eszembe jutott ahogy megláttam a címzettet ki is az.

Elkezdtem kapálózni és lecsukogatni a laptopot,hogy ne olvassa el,sikítoztam....szóval a tipikus női hiszti pedig ez nálam egyáltalán nem rendszeres.

Zsolti ettől csak kíváncsi lett és megkérdezte mi is ez.

Mai szemmel nem volt túl sok értelme a levelemnek de akkor meg kellett írnom legalábbis ezt éreztem és azt hiszem ez az egész segített akkor lezárni bennem valamit.

Elmeséltem neki,hogy decemberben írtam Tominak egy e-mailt amiben leírtam neki a véleményemet.Nem mondanám azt,hogy rajongói levelet írtam hiszen egy ilyen általában szerelmes rajongást tolmácsol.Az én levelem más volt.Leírtam,hogy tisztelem a zenéje miatt,azért amit és ahogyan alkot képvisel és azt,hogy szerintem nagyon helyes,szóval szerintem semmi extra.

Miért takargattam ezt ennyire?Mert z egész olyan abszurd volt,hogy olyan embert "szerettem" aki Zsoltinak rokona és ráadásul ezt a mostani barátom is olvassa.Nem is tudom zavarban éreztem magam.

Időközben Zsolti felhívta Tomit,hogy beléphet e megnézni az e-mailjeit.Tomi azt mondta,hogy persze.Az egész olyan fura,abszurd volt nekem.2 olyan ember beszélgetett telefonon akiket nagyon szeretek.Az egyiket a múltban a másikat a jelenben és a jövőben is.A fiúk egész jól eltársalogtak.Olyan aranyosak voltak.

Már csak az kellett volna,hogy Tomi megkérdezze Zsolti mit akar megnézni nála.Na akkor végképp elpirultam volna és talán Tomi szemébe se mernék nézni egy találkozó során XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES