Oldalak

2009. augusztus 6., csütörtök

Hasonlítanak:O

Az Alíz nézegette a youtube-ot.Nem tudom hogyan de mintha érzéke lenne ahhoz,hogy tök jó új eddig számomra ismeretlen zenekarokat derítsen fel.

Most egy Black Veil Brides nevű bandát talált.A debütáló klipjüket néztük meg a Knives and Pens-t.Hihetetlen egy szám olyan energikus,olyan varázslatos,mintha az én lelkemet tükrözni és most jön a csattanó.

Néztem,hogy a front ember hihetetlen mértékben hasonlít az egyik barátomra Petire.Peti nem rég mesélte,hogy az uncsitesója külföldön él és hogy ő is emo,mostanában debütált a bandája és képet is mutatott róla.Jól sejtettem Andy Sixx Peti uncsitesója.

Felül Andy Sixx alatta Peti<3

Azt hiszem szemmel látható a hasonlóság:)
Úgy éreztem a bandát kellene népszerűsítenem épp ezért először a blogom történetében videót rakok fel.Szerintem mindenkinek érdemes megnéznie,mert hihetetlen szuper és nagyon közel áll a szívemhez:)

4 megjegyzés:

  1. Hali!

    Több ilyen pasit Magyarországra is .. :P jó a zene nagyon.. :)
    Puszi Viola <3

    VálaszTörlés
  2. ez a szám kegyetlen szar :P nem baj. :)
    csingostar

    VálaszTörlés
  3. hejes vagy nagyon drága!! 2009.11.12

    VálaszTörlés
  4. Ő iszonyat helyes és imádom a bandád..és A6 áhhhw*-*

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES